ZERO to HERO - RK

RajaKamil

Kawan WC Premium
Active
Joined
Jul 10, 2007
Messages
6,752
Likes
23
Points
48
Age
33
Offline
#21
Salam, suatu kata nasihat yg bagus dari RK. Bisnes2 berjuta ringgit dapat tapi agama langsung x fikir x leh juga. Walaupun 9/1 ekonomi terletak pada bisnes namun agama lbh penting dari tu. Renung2kan.. :)
Terima kasih. Ingatkan kamu dah lupa apa yang saya YM kamu dulu tu.:)
 
Joined
May 21, 2007
Messages
2,519
Likes
7
Points
38
Offline
#24
rezeki tu datang dari Allah..
kalau Allah tak bagi, usahala sampai tak tido, tetap tak dapat
memang kita kena berusaha tapi kalau usaha je tapi lupa kepada pencipta kita, tak guna jugak..
bertindak pada masa yang betul dan usaha yang berterusan adalah kunci kejayaan..
aku sendiri merangkak lagi, hehe..
 
Top