[ y.e.s ] New Moderator Untuk Subforum eBay --> Sifu Qrodat

Heaven

freshman
Joined
Jan 10, 2008
Messages
1,015
Points
38
segan.gif
.. ye.. jadi budak baik lepas ni..

p/s : kak nur , awe buzz x mau balas ye..xpe2.
Bananeyessss.gif

jgn kacau dia!!!!!....ekekekeke:p:p
 

kekuda

Senior
Joined
Dec 10, 2008
Messages
2,084
Points
38
segan.gif
.. ye.. jadi budak baik lepas ni..

p/s : kak nur , awe buzz x mau balas ye..xpe2.
Bananeyessss.gif

awe ..
aku tunggu ko mlm tadi lama gilersss..
ko plak wat donno aje ... ko buzz kak nur bleh..
ni yg aku tunggu ko ni apa ke benda ??
adehla... penat woo tunggu :)
 
Last edited by a moderator:

optom77

freshman
Joined
Mar 10, 2009
Messages
1,438
Points
0
qrodat sudah menjalankan tugasnya sebagai MOD bertauliah dgn mengedit post di atas...pehhhh
 

kekuda

Senior
Joined
Dec 10, 2008
Messages
2,084
Points
38
qrodat sudah menjalankan tugasnya sebagai MOD bertauliah dgn mengedit post di atas...pehhhh

wakkakakaa .. :D
tak lama lagi aku kena ban la kat WC ..
maaf MOD qrodat .. :D
 

dangabay

freshman
Joined
Jun 16, 2009
Messages
1,246
Points
0
qrodat sudah menjalankan tugasnya sebagai MOD bertauliah dgn mengedit post di atas...pehhhh

ni la bukti yg SIFU QRODAT kita tak memilih bulu (w'pun kekuda bnyk bulu)...w'pun VEROking kwn baiknya...

hahhaha....TELUS-MULUS-FULUS
 

kekuda

Senior
Joined
Dec 10, 2008
Messages
2,084
Points
38
ni la bukti yg SIFU QRODAT kita tak memilih bulu (w'pun kekuda bnyk bulu)...w'pun VEROking kwn baiknya...

hahhaha....TELUS-MULUS-FULUS

wakakakakakakakakakaka :D
(harap2 ketawa ni tak diedit)
 

mr. small

freshman
Joined
Sep 15, 2009
Messages
441
Points
0
wahh...sblum nie panggil bro qrodat je..kali nie kena panggil sifu qrodat,,huhuhu...ape2 pn tahniah diucapkan....
 

madno

Senior
Joined
Jun 12, 2007
Messages
662
Points
18
wahh...sblum nie panggil bro qrodat je..kali nie kena panggil sifu qrodat,,huhuhu...ape2 pn tahniah diucapkan....

hoho. panggil MOD qrodat jer. mod nih kire satu level atas sifu. hoho
 

Traders

freshman
Joined
May 4, 2008
Messages
533
Points
16
Wah dah naik pangkat ke MOD... Tahniah Qrodat... :D
 

antu84

freshman
Joined
Jul 30, 2008
Messages
69
Points
6
Age
38
Tahniah Bro QRODAT, baru tau hari ne..
tq Sifu bawak sy masuk ke dunia ne..:D
 
Top