Wanita pakai pakaian kubis jadi tumpuan

sally

freshman
Joined
Aug 26, 2009
Messages
2,772
Points
36
du_05.1.jpg

SEORANG wanita memakai pakaian yang diperbuat daripada kubis di Bangkok semalam.

BANGKOK - Seorang wanita memakai pakaian diperbuat daripada kubis semasa dia berada di laluan pejalan kaki di sini semalam.

Dia turut memegang kad yang mempunyai mesej bagi meminta penduduk menjadi pemakan sayur-sayuran.

Kelibat wanita itu mendapat perhatian orang ramai yang melalui kawasan pejalan kaki tersebut.

Wanita itu merupakan aktivis pertubuhan Orang Ramai Untuk Layanan Beretika Ke Atas Haiwan (PETA).

Beberapa rakannya turut membantu dia memakai pakaian yang diperbuat daripada kubis itu.- Agensi


sumber: http://cerita2pelik.blogspot.com/2012/01/wanita-pakai-pakaian-kubis-jadi-tumpuan.html
 

Dr. Peace

Newbie
Joined
Dec 17, 2009
Messages
1,751
Points
36
kubis tu takde ulat ke?
 

FendyAziz

freshman
Joined
Apr 15, 2009
Messages
3,541
Points
0
Tingginye awek ni.. Sma tinggi dgn buluh bt kait rambutan tepi rumah aku..
 

asasindino

freshman
Joined
Dec 25, 2009
Messages
1,393
Points
38
xde pic bhgn depan ke?

p/s : kubis sedap dimakan
 

Cikgu Loh

Senior
Joined
Nov 22, 2010
Messages
1,732
Points
0
Age
31
Saje je nak cari publisiti. Pegang banner suruh orang mam sayur bleh.. Macam-macam..
 
Top