(WAJIB TENGOK!!) --> Bonus 3.0 Email Marketing! - Bonus UTAMA Produk Terbaru JaMaL!!

Tengku Faris

Newbie
Joined
Oct 8, 2009
Messages
2,796
Points
36
PERHATIAN: Anda menjumpai thread ini kerana anda adalah insan yang BERTUAH!

Kuasa FIRESALE - Produk RESELLER!

[Templates Video Yang Akan Saya Masukkan]​

Salam hormat tuan/puan semua, nama saya Tengku Faris Tengku Khalid.
Saya merupakan seorang usahawan separuh masa yang kian aktif dalam
Dunia Perniagaan di Internet. Kini saya masih meneruskan pengajian di
sebuah institusi pendidikan guru di Kuala Terengganu sebagai seorang
guru pelatih.

Buat pengetahuan tuan/puan, saya telah mempunyai pengalaman hampir
2 tahun di dalam Perniagaan Internet dan dalam tempoh masa sebegitu
singkat, ianya telah cukup untuk saya melakukan satu kajian peribadi
terperinci mengenai Dunia Perniagaan Internet di Malaysia ini.

Tapi tahukah anda, hasil kajian peribadi saya, saya mendapati masih ramai
di antara rakyat Malaysia yang GAGAL menjual sebarang produk di Internet!!

Hal ini sangat serius dan ianya amat merugikan tuan/puan semua..

Oleh kerana hal itu..

Saya Persembahkan 4 Buah Produk PLR Siap Terpasang!
(Sedia Untuk Anda Jual Mulai Hari Ini Juga..)​

Eh.. Apa Itu Produk PLR?

Ringkasan PLR yang saya maksudkan di sini adalah sebuah lesen jualan yang
membawa maksud ‘Private Label Right’. Produk PLR sebegini merupakan sebuah
produk jualan di internet yang membenarkan anda untuk menjadi tuan punya
produk serta-merta!

Kebiasaannya, tujuan produk PLR dihasilkan adalah bagi membantu
usahawan-usahawan baru yang ingin mula menjual produk di Internet.

Produk jualan yang dihasilkan beserta lesen PLR ini biasanya dijual
dengan harga tidak kurang dari RM100 setiap satu!

Kenapa saya bersusah payah buat semua kelengkapan ini? Sebabnya..

  • Saya tahu anda langsung tak pandai nak buat produk untuk dijual di Internet!
  • Saya tahu anda dah tiada masa untuk menghasilkan produk jualan di Internet!
  • Saya tahu anda dah tak nak melaburkan duit yang banyak untuk menjual di Internet!
  • Saya tahu anda dah tak perlukan bimbingan kerana anda dah banyak buang masa!
  • Saya tahu anda ingin mula menjual di Internet untuk menjana pendapatan lumayan!

“Jika anda tergolong dalam kategori seperti di atas, saya sarankan anda
untuk meneruskan pembacaan di bawah..”
Hari ini, anda tak perlu risau lagi kerana saya akan.. BUAT SEMUA UNTUK ANDA!
Betul ke Tengku Faris akan bantu saya BUAT SEMUA? Ya, saya akan:-

  • Buatkan produk jualan untuk anda!
  • Buatkan design minisite untuk anda!
  • Buatkan video teaser untuk anda!
  • Buatkan iklan banner untuk anda!
  • Buatkan halaman jualan untuk anda!
  • Buatkan ayat jualan (salesletter) untuk anda!
  • Buatkan emel-emel follow-up untuk anda!
  • Buatkan grafik ecover untuk anda!
  • Buatkan borang tempahan untuk anda!
  • Buatkan halaman download untuk anda!
  • .. semuanya saya sediakan KHAS buat anda!

Mempersembahkan..

KUASA FIRESALE – Produk RESELLER!
(Himpunan 4 Buah Produk PLR Siap Sedia Di Jual!)

www.ProdukRESELLER.com

Tuan/puan, maafkan saya.. Maafkan saya!

Sebenarnya, ikhlas saya cakap, saya sendiri memang tak mampu nak hasilkan
4 buah produk PLR sebegini kerana ianya terlalu sukar bagi menjamin kualiti
keempat-empat buah produk PLR tersebut.

Yelah, saya takut jikalau saya buat 4 buah produk PLR bersendirian, saya akan
buat cincai-cincai. Jadi, bagi menambah nilai terbaik buat produk PLR yang saya
hasilkan ini, saya telah mengagihkan sebahagian tugas-tugas ini kepada lebih
8 orang ahli team saya yang terdiri daripada ahli team Usahawan Internet
Pantai Timur (UIPT).

Melalui hasil kerjasama yang utuh kami ini, kami telah berjaya menghasilkan
4 buah produk PLR yang kami rasakan, ianya dah SEHABIS BAIK dari kami
semua untuk membantu para usahawan baru untuk mula menjual di Internet.
Jadi, tanpa melengahkan masa anda lagi, saya ingin sekali pertontonkan kepada
anda 4 buah produk PLR tersebut secara jelas melalui kotak-kotak di bawah ini:-


Produk PLR #1 - Rahsia Pemasaran Emel oleh Pakar! (LIHAT PREVIEW!)

Produk PLR #2 - Ebook Pendapatan Santai Dengan Blog! (LIHAT PREVIEW!)

Produk PLR #3 - Manuskrip Pelancaran Produk Tanpa Bantuan JV! (LIHAT PREVIEW!)

Produk PLR #4 - Kuasa Pemasaran Affiliate Malaysia! (LIHAT PREVIEW!)


Apa yang anda boleh lakukan pada Produk PLR sebegini? Berbaloikah kalau anda beli?

Tuan, puan.. Melalui produk jualan yang mempunyai hak milik PLR ini, tuan/puan DIBENARKAN:

  • Menjual semula produk ini dengan harga sesuka hati tuan/puan..
  • Menulis nama tuan/puan sebagai pemilik penuh produk tersebut..
  • Menjadikan ianya BONUS bagi produk jualan tuan/puan sendiri..
  • Mengubah sebarang isi kandungan produk ini bersesuaian dengan tuan/puan..
  • Mengubah sebarang bentuk design yang kami sediakan itu..
  • Menjadikannya sebagai artikel untuk tuan/puan letakkan di blog..
  • .. dan SEMUANYA AKAN MENJADI HAK MILIK MUTLAK TUAN/PUAN! Semuanya..

Jadi, saya ingin mendapatkan kepastian dari tuan/puan sekali lagi. Adakah tuan/puan,
sudah melihat gambaran jelas PREVIEW setiap produk PLR yang kami hasilkan? Tuan/puan
dah cukup teruja nak mendapatkannya sekarang juga? Kejap, kejap.. Nanti dulu..

Yelah kami harap tuan/puan faham, produk jualan PLR sebegini biasanya mencecah ribuan
RM kerana nilainya sangat tinggi kerana kami telah BUAT SEMUA untuk anda dan anda pula
boleh mula meletakkan nama anda sebagai pemilik produk yang kami hasilkan ini serta-merta!

Berapa harga yang kami tawarkan buat YANG TERAWAL?

Hasil perbincangan kami, kami telah bersetuju untuk menawarkan sesuatu yang ISTIMEWA
kepada 27 orang YANG BERTUAH dan YANG TERAWAL. Begini, untuk minggu ini sahaja
(bermula 20/6/2011 - 27/6/2011), kami akan membuka peluang kepada 27 orang TERAWAL
untuk memilikinya secara PERCUMA SAHAJA!

Ya, PERCUMA SAHAJA jika anda mendapatkan produk jualan sahabat kami iaitu Jamaluddin
Bahari melalui link kami di sini: http://www.30emailmarketing.com/hop.php?ref=ref

Apa yang perlu anda lakukan hanyalah:

  1. Klik link affiliate kami ini terlebih dahulu: http://www.30emailmarketing.com/hop.php?ref=ref
  2. Pilih mana-mana pakej yang anda suka untuk membelinya: Anda perlu pilih sendiri. (Tak faham tanya..)
  3. Kemudian buat pembayaran ke Akaun JaMaL:-
    No Akaun Maybank: 514150064764
    Nama Penuh: Jamaluddin Bin Bahari
    Emailkan Kepada: [email protected]
  4. Sila klik lagi sekali link ini: http://www.30emailmarketing.com/hop.php?ref=ref
  5. Sila isikan borang tempahan dengan butiran pembayaran: Masukkan bukti pembayaran yang telah anda lakukan!
  6. Sila tebus kesemua 4 BUAH PRODUK PLR dengan menghantaran emel ke: [email protected]

Kenapa kami sanggup melaburkan usaha gigih kami ini untuk memberikan kesemua 4 buah
PRODUK PLR tersebut dengan HANYA mendapatkan produk sahabat saya tersebut? Kenapa
terlalu POWER BONUS ini?


Tuan/puan, kami daripada team Usahawan Internet Pantai Timur (UIPT) telah bekerjasama
agak lama dengan Tuan JaMaL, beliau seorang yang berdedikasi dalam menghasilkan kerja
dan kami tidak mahu anda terlepas peluang untuk memiliki produk beliau kerana kami yakin,
produk beliau amatlah setanding dengan apa yang kami tawarkan ini.

Jadi, bagi menambah nilai berbaloi hasil pembelian anda, saya akan hadiahkan kesemua 4 buah
PRODUK PLR ini kepada anda secara PERCUMA SAHAJA dengan syarat anda mendapatkan produk
jualan Tuan JaMaL yang harganya tak seberapa itu. (Beli mana2 pakej dalam 3.0 Email Marketing!)


Jangan lupa.. Tengok ini:


Saya mewakili Team UIPT,
- Tengku Faris Tengku Khalid

P/s: Sebaik sahaja kuota 27 orang telah penuh, saya akan menutup sebarang permohonan
untuk menempah produk ini. Ianya eksklusif dan VIP buat yang TERAWAL!

Dapatkan ‘Kuasa FIRESALE Produk Reseller’ pada hari ini juga! Ayuh...
 
Last edited by a moderator:

Tengku Faris

Newbie
Joined
Oct 8, 2009
Messages
2,796
Points
36
Info UPDATES! Video Teaser buat Pembeli
Pakej UPGRADE melalui link saya! :)


Video Teaser Pertama Buat Pembeli Pakej UPGRADE
Produk Terbaru Jamaluddin Bahari melalui link ini:
---> http://30emailmarketing.com/hop.php?ref=ref

[video=youtube;7NqOYf2KirA]http://www.youtube.com/watch?v=7NqOYf2KirA[/video]
Dan PERCUMA juga kesemua 4 buah produk PLR
yang terdapat di sini: http://ProdukRESELLER.com/

======================================

Video Teaser Kedua Buat Pembeli Pakej UPGRADE
Produk Terbaru Jamaluddin Bahari melalui link ini:
---> http://30emailmarketing.com/hop.php?ref=ref

[video=youtube;pZKqPZ-AwKo]http://www.youtube.com/watch?v=pZKqPZ-AwKo[/video]
Dan PERCUMA juga kesemua 4 buah produk PLR
yang terdapat di sini: http://ProdukRESELLER.com/

=====================================

P/s: Anda boleh pilih, anda nak video teaser PERTAMA atau
video teaser KEDUA? Eksklusif buat pembeli pakej UPGRADE..

=====================================

Lihat apa pula kata penerima bonus kami ini:-

Sedikit review dari saya. Saya dah baca bonus 4 ebook tu, memang ebook yang power, senang-senang boleh jual. Bonus terbaik.
 
Last edited:
Joined
May 2, 2011
Messages
745
Points
0
mantap aff bonus ni........ fuhhh!!!!! :D

all the best, bro...
keep up the great works, ya.... :)
 

Cikgu Loh

Senior
Joined
Nov 22, 2010
Messages
1,732
Points
0
Age
29
Ini paling hebat sekali bonus yang pernah ditawarkan .Rugi kalau x grab nie..
 

Tengku Faris

Newbie
Joined
Oct 8, 2009
Messages
2,796
Points
36
Okeyh je. Thanks all.. :) Nti dah GRAB, cepat-cepat emailkan
kepada saya k. Kuota produk PLR ni semakin mengecil..

Saya buka lagi untuk 23 orang TERAWAL.. :D :D
 

bertong

freshman
Joined
May 30, 2010
Messages
3,387
Points
36
hahah semua menarik..aku nampak thread ni pon dah wajib nak masuk..

hehehe aku chow dulu ada kerja..rembat jangan tak rembat
 

abutalib

Senior
Joined
Dec 29, 2010
Messages
4,058
Points
0
Memang mantop bonus oleh Tengku Faris ni :D
 
Top