Video Seks Pemimpin Utama Kini pula Tersebar

NasirBP

freshman
Joined
Jun 23, 2010
Messages
1,186
Points
0
aku memang berkecuali la bab politik nih .. tapi org biasa seprti aku nih ( x mis tgok CSI 11) .. kekadang tertanya2 dlm hati. Knape x mau bagi DNA kalau x melakukan kesalahan ?? Kalau tertuduh adalah benar, aku rasa DNA adalah jalan terbaik utk menyelesaikan fitnah terhadap dirinya. Kalau degil gak ..kena panggil Horatio nih ..ahaks:p
 

MrEmas

Newbie
Joined
Apr 12, 2009
Messages
3,073
Points
36
aku memang berkecuali la bab politik nih .. tapi org biasa seprti aku nih ( x mis tgok CSI 11) .. kekadang tertanya2 dlm hati. Knape x mau bagi DNA kalau x melakukan kesalahan ?? Kalau tertuduh adalah benar, aku rasa DNA adalah jalan terbaik utk menyelesaikan fitnah terhadap dirinya. Kalau degil gak ..kena panggil Horatio nih ..ahaks:p
yang penting sekarang ni nak banding dengan DNA dari mana?
dari du_ur sepol ke?

DNA tu tak hilang ke bila berak?
 

KMZack

Newbie
Joined
Oct 9, 2007
Messages
3,918
Points
38
aku memang berkecuali la bab politik nih .. tapi org biasa seprti aku nih ( x mis tgok CSI 11) .. kekadang tertanya2 dlm hati. Knape x mau bagi DNA kalau x melakukan kesalahan ?? Kalau tertuduh adalah benar, aku rasa DNA adalah jalan terbaik utk menyelesaikan fitnah terhadap dirinya. Kalau degil gak ..kena panggil Horatio nih ..ahaks:p
horatioke?
huhuh

 

MrEmas

Newbie
Joined
Apr 12, 2009
Messages
3,073
Points
36
ni saya copy n paste dari forum tranungkite..

------------------------------------
dlm video tu tulis 21 feb 08

ni ha.. http://anwaribrahimblog.com/2008/02/21/lawatan-kerja-dsai-ke-kuala-pilah/

21 Feb 08 Lawatan Kerja DSAI ke Kuala Pilah dan Melaka

6.00 pm Bertemu Pengundi di Juasseh Estate

7.00 pm Makan Malam di Bilik Gerakan Dun Juasseh, Pekan Juasseh

8.00 pm Ceramah di Bilik Gerakan Dun Pilah, Jalan Melang

9.00 pm Ceramah di Warung Reformasi, Ayer Molek, Melaka.

11.00 pm Ceramah di Bilik Gerakan PKR Dun Merlimau di hadapan SMK Dang Anum, Jasin.


antara 9.00pm -11pm, anwar balik ke kl dr melaka semata2 ni nk seks ngn pelacur tu, abis seks 10.45pm, terus anwar ke melaka balik.. ngam2 11pm anwar start ceramah kat melaka..

anwar bawak kete LEBIH KURANG 400KMSEJAM..
YELA 15MIN = 100KM

michael schumacer tabik dgn anwar

laju sgt anwar bawak keta
------------------------------------

jawab Jihan jgan tak jawab.. kalau ada tel_r la..

tarikh tu dah disiarkan kat the star.. dah kantoi dah perancangan konspirasi (tarikh yang ada kat video tu)
 
Last edited:

NasirBP

freshman
Joined
Jun 23, 2010
Messages
1,186
Points
0
yang penting sekarang ni nak banding dengan DNA dari mana?
dari du_ur sepol ke?

DNA tu tak hilang ke bila berak?

Logik gak eik .. tapi confuse yg lagi 1 nih lak ..knape x mau bersumpah dgn Al Quran .. ??

Ayat ni " semoga Allah membuka hati Jihan supaya menerima Islam dengan sepenuh hati..
semoga dia menjadi pejuang Islam suatu hari nanti.."
aku rasa kureng sesuai la .. kerana bro mcm mengatakan Jihan x menerima Islam sepenuh hati ?? Knape taip ayat camtu utk sesama islam ? .. Peace No War ..:D

@ Kmzack : siap bubuh pic Horatio lagik ..ahakz .. :p
 

MrEmas

Newbie
Joined
Apr 12, 2009
Messages
3,073
Points
36
Logik gak eik .. tapi confuse yg lagi 1 nih lak ..knape x mau bersumpah dgn Al Quran .. ??

Ayat ni " semoga Allah membuka hati Jihan supaya menerima Islam dengan sepenuh hati..
semoga dia menjadi pejuang Islam suatu hari nanti.."
aku rasa kureng sesuai la .. kerana bro mcm mengatakan Jihan x menerima Islam sepenuh hati ?? Knape taip ayat camtu utk sesama islam ? .. Peace No War ..:D

@ Kmzack : siap bubuh pic Horatio lagik ..ahakz .. :p
wat pe nak bersumpah dengan Al Quran plak? ada dalam Islam ke tu? ahakz..

ler, kan tu doa..salah ke kita mendoakan saudara Islam kita yang lain.. ahakz..

oklah saya doa macam ni, semoga saya sendiri serta Jihan dan orang Islam yang lain didunia ni dapat menerima Islam dengan sepenuh hati dan mengamalkan tuntutan yang disuruhNya.. ok? hehe
 

NasirBP

freshman
Joined
Jun 23, 2010
Messages
1,186
Points
0
ler, kan tu doa..salah ke kita mendoakan saudara Islam kita yang lain.. ahakz..

oklah saya doa macam ni, semoga saya sendiri serta Jihan dan orang Islam yang lain didunia ni dapat menerima Islam dengan sepenuh hati dan mengamalkan tuntutan yang disuruhNya.. ok? hehe
mcm tu la .. sedap sikit bunyinyer :-bd
 

Jihan

freshman
Joined
Aug 1, 2010
Messages
117
Points
0
Tahniah anwar dah buat laporan Polis. satu tindakan yang bijak dari seorang pemimpin yang islamik dan disanjungi rakyat

tindakbalas (reaction) anwar dalam menghadapi isu video seks ini :

video seks ditayangkan jam 10 pagi.
nik nazmi pengarah strategik pkr menafikan anwar di dalam video seks tersebut jam 12 tengahari.
jam 5 petang anwar buat PC.
hari ini jam 10 pagi anwar buat laporan polis.

dan tahniah juga anwar tidak mengulangi kesilapan yang dahulu dimana lari ke kedutaan turki apabila Saiful membuat laporan polis dia diliwat anwar. bagi pendapat aku sejak isu ini mula diperkatakan anwar mmg bukan individu dalam video tersebut sebab tu dia kali ni berani berbanding dengan kes yg dahulu

P:S Konspirasi dalam Konspirasi. [Hebat & Bijak]

p:ss harap Anwar membuat laporan polis terhadap Umi Halfida & Nalakarupan kerana Fitnah dan pembohongan yg dilakukan mereka lebih teruk dari klip video yg diragui ini. Kalau boleh Saman mereka..


[video=youtube;yPHZhbWr6ZQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yPHZhbWr6ZQ[/video]
 
Last edited:

paktamduda

freshman
Joined
Jun 10, 2009
Messages
368
Points
16
Pelik..video ini muncul taktala pilihanraya umum Sarawak bakal bermula tidak lama lagi..

Yang tak tahannya mengikut wartawan yang masuk ke dalam dewan tersebut, Wajah pelaku tersebut memang mirip DSAI, tetapi tubuhnya langsung tidak sama, perutnya jauh lebih buncit..
 

KISS

freshman
Joined
Nov 22, 2010
Messages
617
Points
0
udah udah la tu Jihan ... kita semua tak tahu hakikat sebenar yang tahu samada berlaku ke tak hanya Allah SWT .... pendapat masing-masing kita simpan ...

jangan la kita jadi agen penyebar fitnah atau agen batu api, dengan kita sekali dapat saham ... benda yang diwar-warkan masih samar-samar ...

lagi baik kita jadi agen afiliate clickbank ke, agen sharesale ke, agen hostgator ke, dapat gak duit ...

bak kata komenter-komenter sebelum ni, tak habis kalau nak berdebat pasal politik ni, cari rezeki dan bukak kitab lagi baik :)

peace no war
 
Last edited:

Izo

Senior
Joined
Nov 14, 2006
Messages
1,342
Points
38
yg umno tu nmpk mcm superimpose. tapi yg ni video yg lebih jelas dr Dr Sua choi Lek
Yang gambar Ketua Umno Gombak tu betul2 ler... Tuan punya badan sendiri dengan ikhlasnya mengaku.
http://tinyurl.com/4frsch5

Ini baru super impose...dah takde hujah sangat, di super impose pula gambor orang lain..(Uish Umno)
 

JenamaOnline

Newbie
Joined
Mar 21, 2010
Messages
6,591
Points
0
Jangan Gaduh2 Tak baik tengok Video Nih super IMPOSE ke? Hahahahhahahahahahahahaha

[video=youtube;exy7B0aQxHc]http://www.youtube.com/watch?v=exy7B0aQxHc[/video]
 

PinguSpy

Senior
Joined
Jan 7, 2007
Messages
7,432
Points
38
dah terbongkar pun...
bukan anwar.. tp mamat ni... maybe sebab muka sama mcm Anwar... tu yg ramai pergunakan dia..

 
Top