tukar fund paypal ke MONEYBOOKERS

germany_fan

freshman
Joined
Oct 19, 2008
Messages
145
Points
16
salam to WC members yg budiman,

nak tanya ada x cara nak tukar fund paypal ke moneybookers? atau ape2 kaedah utk dptkkan moneybookers,mcm mane kite jual beli paypal...

tenkiu
 

ms.aza

freshman
Joined
Apr 4, 2009
Messages
17
Points
0
Tukar? tak boleh sis rasa...nak taknak kene withdraw duit tu pastu baru masuk balik ke moneybooker tu
 

ms.aza

freshman
Joined
Apr 4, 2009
Messages
17
Points
0
isk...pm jer lerr
 

ms.aza

freshman
Joined
Apr 4, 2009
Messages
17
Points
0
sis kan dah guna nick lain...cuba tgk betul2
 

ms.aza

freshman
Joined
Apr 4, 2009
Messages
17
Points
0
alamak...okies...dah setting..sila cuba lagi..ekekee..sory
 

nexg

freshman
Joined
Mar 30, 2009
Messages
44
Points
0
saya perlu mooneybooker gak.. ader sapa sapa yang nak jual? perlu usd65
 

profitfx

freshman
Joined
Jul 10, 2009
Messages
98
Points
6
sape nak moneybookers boleh ym aku riz79fx atau sms 0128572579

aku ada usd100 rate 3.3

urgent sale!
 
Top