Tokey Formula Fiverr tak bayar komisen lagi!

Joined
Mar 16, 2009
Messages
2,886
Likes
2
Points
38
Offline
#1
Dah sudah komisen den kalau tak silap bulan 6 dan bulan 7 tahun lepas masih lagi tak dapat bayaran. So cane ni? Berapa lagi mau peram duit tu? haiya, fiverr buat 10k sebulan takkan 33 usd pun xlarat bayar kot.. pelik der


p/s: aku salah thread ke ape ni?
 
Joined
Jul 29, 2011
Messages
1,939
Likes
0
Points
36
Offline
#2
Dah sudah komisen den kalau tak silap bulan 6 dan bulan 7 tahun lepas masih lagi tak dapat bayaran. So cane ni? Berapa lagi mau peram duit tu? haiya, fiverr buat 10k sebulan takkan 33 usd pun xlarat bayar kot.. pelik der


p/s: aku salah thread ke ape ni?
owhhh.. aku plak.. sifir fiverr..
ciputt jer.. takkan tak leh byar kannn..
 
Joined
Aug 29, 2012
Messages
1,635
Likes
3
Points
38
Offline
#4
Dah sudah komisen den kalau tak silap bulan 6 dan bulan 7 tahun lepas masih lagi tak dapat bayaran. So cane ni? Berapa lagi mau peram duit tu? haiya, fiverr buat 10k sebulan takkan 33 usd pun xlarat bayar kot.. pelik der


p/s: aku salah thread ke ape ni?
sape la tu ye,dr thun lpas x byar,lme tuuu...
 
Joined
Apr 2, 2009
Messages
4,478
Likes
6
Points
38
Offline
#6
saya pon tak dapat bayaran apa apa lagi, tapi tak pelik sebab saya tak dapat komisen apa apa hehe

Aiseh, mana owner owner produk tersebut, bayarler komisen rakan rakan wc yang tertinggal bas nih...

sian depa.
 
Joined
Mar 16, 2009
Messages
2,886
Likes
2
Points
38
Offline
#9
idil ikhwan tu sifr fiverr.. Bro K.A baru formula fiverr.. adeh mane depa gi ni
 

wpe

Senior
Joined
Feb 13, 2008
Messages
773
Likes
2
Points
18
Offline
#12
bro wpe still prmote sifir fiverr wlaupon cmision x dibayar,
ade lg kat signature tu, :)
Itu laa .. tunggu lagi sebulan dua kot... harap2 pemilik sifir fiverr tak lupa nak bayar commision affiliates dia..
 
Top