Tiada Link Affiliate Di sini

bibip81

freshman
Joined
Nov 3, 2009
Messages
29
Likes
0
Points
0
Age
38
Offline
#21
setuju peraturan ni..

tp ramai cepat lupa.....

patutnya guna forum ni utk bincang2 + tambah ilmu.. nk profit2 pun ada tempatnya..

ni x..ingat WC ni platform nk bg duit cepat masuk ja.. huu
 
Joined
Jan 4, 2010
Messages
121
Likes
0
Points
0
Offline
#22
Betul tu...forum adalah satu tempat yang relaks. Kita boleh bertukar-tukar pendapat dengan mereka yang pakar dalam sesuatu perkara. InsyaAllah para ahli WC akan sentiasa ingat peraturan yang ditetapkan. jangan masuk telinga kanan, keluar telinga kiri:)
 

NooR

freshman
Joined
May 14, 2008
Messages
11
Likes
0
Points
1
Offline
#23
Terima Kasih RK atas nasihat dan pengunguman penting ni... Ambil perhatian!! ;-)
 
Joined
Sep 18, 2009
Messages
340
Likes
1
Points
0
Offline
#24
Fuhh...kalu nak ikut byk thread yg ada link affiliate cume mgkn sbb x dpt smbutan yg kita x prasan.

so harap Mods tidak terlepas pandang ;)
 
Last edited:

RajaKamil

Kawan WC Premium
Active
Joined
Jul 10, 2007
Messages
6,752
Likes
23
Points
48
Age
33
Offline
#25
Fuhh...kalu nak ikut byk thread yg ada link affiliate cume mgkn sbb x dpt smbutan yg kita x prasan.

so harap Mods tidak terlepas pandang ;)
Mod juga berharap member WC tak terlepas pandang butang '!!!' <- report
Kalau nak harap mod je, mungkin akan banyak terlepas pandang. Tapi, jika kita member WC ni sama-sama merasakan WC bukan sekadar tempat mencari keuntungan, maka kita sama-sama akan jaga forum ni. :)
Betul tak ?? :D
 

myrizq

freshman
Joined
Feb 2, 2010
Messages
232
Likes
0
Points
0
Offline
#28
tau xcmne nk dpt kn duit dr nuffnag ek?sy dh dftar tp xtau nk wt cmne...huhu
 

myrizq

freshman
Joined
Feb 2, 2010
Messages
232
Likes
0
Points
0
Offline
#29
tlg ajar sy mcm mne nk dpt duit dgn nuffnag?sy dh dftar tp xreti nk gune...hehe
 
Joined
Oct 26, 2008
Messages
922
Likes
0
Points
18
Age
31
Offline
#31
Ni la antara punca2 WC menjadi antara Forum Terhebat dan Terbaik di Malaysia :D forum lain kebanyakkan sudah dibanjiri oleh spammers dan angkatan2 tentera pemusnah yang sewaktu dengannya..

Diharap WC akan terus aman dan makmur :D
 

tador

freshman
Joined
Feb 2, 2010
Messages
23
Likes
0
Points
0
Offline
#32
OK BOSS..
BERITA FAHAM..

Tapi boss kadang tersasul gakk..
Tak sedor rupenyer tgh duk kat bilik lain
Al-maklumlah kat wc banyak bilik..hehehe
 
Joined
Jun 5, 2006
Messages
4,016
Likes
0
Points
38
Offline
#33
baguih2..setakat ni aku tengok dah kurang dah orang wat perkara cenggitu..kalau tak dulu, bersepah2 :D
 
Joined
Jun 21, 2009
Messages
355
Likes
1
Points
0
Offline
#34
Bos, saya pun nak tanya juga..
Contoh;
Kalau thread yang mengandungi artikel bermanfaat untuk semua. Kemudian
ada satu link affiliate. Satu saja. Boleh ka bos?
Tapi perbincangan sihat berlaku di dalam thread tersebut bersama forumer
lain. Kedudukannya salah juga ka? :D
 
Joined
Oct 2, 2007
Messages
6,951
Likes
0
Points
38
Offline
#36
Bos, saya pun nak tanya juga..
Contoh;
Kalau thread yang mengandungi artikel bermanfaat untuk semua. Kemudian
ada satu link affiliate. Satu saja. Boleh ka bos?
Tapi perbincangan sihat berlaku di dalam thread tersebut bersama forumer
lain. Kedudukannya salah juga ka? :D
boleh paparkan artikel dan link....

tetapi link tanpa ID affiliate :D
 
Top