TERHAD!!! - Rahsia Jutawan-Jutawan Internet Terbongkar; oleh Irfan Khairi

Joined
Jun 12, 2008
Messages
840
Likes
6
Points
18
Offline
#1
Assalamua'laikum dan Salam Sejahtera... :)

makluman terhad!

kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki buku (fizikal) 'Rahsia
Jutawan-Jutawan Internet Terbongkar' yang ditulis oleh Irfan Khairi, anda
boleh memilikinya pada kadar harga yang tersangat menarik!
potongan sebanyak 20%! untuk lebih lanjut... boleh rujuk di sini:
- Azizi Ali Millionaires Coach

untuk pengenalan lebih lanjut lagi... :) :
- Buku Rahsia Jutawan-Jutawan Internet Terbongkar oleh Irfan Khairi

p/s: kalau dahulu anda lepas peluang ini... ini pula peluang kedua. :)
 
Joined
Jun 12, 2008
Messages
840
Likes
6
Points
18
Offline
#3
sesiapa yang minat pun... tak dapat juga... :) dah habis
pun tempohnya... kalau nak dapat dengan offer tu lagi...
kenalah tunggu... tapi, tak tahu bilalah pula... huhuhu... :D

sekarang ni, offer untuk kepada sesiapa yang minat bab-bab
lelongan hartanah pula... :) boleh rujuk di sini:
- Azizi Ali Millionaires Coach
 
Joined
Dec 7, 2010
Messages
43
Likes
0
Points
0
Offline
#4
aku da lama mencari peluang nk jd jutawan intenet ni.. tp mentor semua kena bayar la.. diorg semua da jutawan,
ilmu pon diorg nk kta bayar..huhu
 
Joined
Dec 5, 2009
Messages
3,429
Likes
0
Points
0
Offline
#6
aku da lama mencari peluang nk jd jutawan intenet ni.. tp mentor semua kena bayar la.. diorg semua da jutawan,
ilmu pon diorg nk kta bayar..huhu
perlulah berkorban sikit demi ilmu, tp kalau xmampu, jangan risau, banyak lagi ilmu 'jutawan' lain yg 'murah'
 

dAzz

freshman
Joined
Oct 11, 2009
Messages
187
Likes
1
Points
18
Offline
#7
ni mmg buku pertama pasal bisnes internet yang aku beli kat mph subang parade dulu. hehe..
 
Joined
May 16, 2011
Messages
76
Likes
3
Points
8
Offline
#11
Biasanya yg tulis buku buat duit dan jadi jutawan , yg melaksanakan apa yg ditulis dlm buku berkenaan, tak ramai mencapai tahap jutawan
 
Top