muhammad ridzwan

freshman
Joined
Oct 7, 2020
Messages
1
Points
1
Age
25
., - ..]
.
Tapi bila first time try pakai TELEKUNG MAWADDAH..,rasa LAEN la..Lembut GILER kain dia..Sejuk plak tu..Patutla ramai puji kain dia SELESA..
1f60d.png
1f60d.png
1f60d.png
1f60d.png

.
Serius TAK TIPU ..!!
.
.
Bila pakai telekung yang selesa ni., rajin dia LAEN MACAM betul..Memang tahap tak leh bawak bincang..!
1f929.png
1f929.png
1f929.png

.
.
Rupa rupanya macam ni cara nak KHUSYUK dalam solat..Kalau la sebelum ni TERSEDAR LEBIH AWAL, dah lama dah tukar telekung baru..!!.
.
.
Sis kat luar sana yang masih lagi bertelekung yang lusuh dan bertahun tak berganti., JANGAN RISAU OK..!
.
.
Sis masih belum terlambat untuk berubah.!
Jom klik link wasap di bawah untuk saya bantu..!
.
1f449.png
www.wasap.my/60172245061

1f449.png
www.wasap.my/60172245061

1f449.png
www.wasap.my/60172245061
 

Attachments

  • 120744561_1518240605026595_2647862812819687543_n.jpg
    120744561_1518240605026595_2647862812819687543_n.jpg
    123.4 KB · Views: 60
  • 120778763_1518240555026600_4097433541576222258_n.jpg
    120778763_1518240555026600_4097433541576222258_n.jpg
    95.2 KB · Views: 62
  • 120800780_1518240525026603_2453563340458577520_n.jpg
    120800780_1518240525026603_2453563340458577520_n.jpg
    82.5 KB · Views: 57
  • 120771810_1518240658359923_7927412763326645712_n.jpg
    120771810_1518240658359923_7927412763326645712_n.jpg
    81.7 KB · Views: 59
Top