muhammad ridzwan

freshman
Joined
Oct 7, 2020
Messages
1
Points
1
Age
24
., - ..]
.
Tapi bila first time try pakai TELEKUNG MAWADDAH..,rasa LAEN la..Lembut GILER kain dia..Sejuk plak tu..Patutla ramai puji kain dia SELESA..

.
Serius TAK TIPU ..!!
.
.
Bila pakai telekung yang selesa ni., rajin dia LAEN MACAM betul..Memang tahap tak leh bawak bincang..!

.
.
Rupa rupanya macam ni cara nak KHUSYUK dalam solat..Kalau la sebelum ni TERSEDAR LEBIH AWAL, dah lama dah tukar telekung baru..!!.
.
.
Sis kat luar sana yang masih lagi bertelekung yang lusuh dan bertahun tak berganti., JANGAN RISAU OK..!
.
.
Sis masih belum terlambat untuk berubah.!
Jom klik link wasap di bawah untuk saya bantu..!
.
www.wasap.my/60172245061

www.wasap.my/60172245061

www.wasap.my/60172245061
 

Attachments

Top