tahu tentang rahsiawang pantas

saraz_inc

freshman
Joined
Oct 16, 2009
Messages
23
Points
1
salam ade x sesiapa yg tahu tentng rahsiawangpantas.com dr haszoor...??
 

Dogol

freshman
Joined
Dec 3, 2009
Messages
436
Points
0
saya pun nak tahu, sungguh menarik lah.... bnyk sungguh benda intenet yg menarik 'duit' saya nih uhuk2
 

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
Ada link tak?
rahsiawangpantas.com itulah linknya


tapi kalau nak beli tu, kena renung2kan beberapa perkara...

Ada orang masuk U, belanja puluh ribu ringgit.. keluar U terus jadi ilmuan, cendikiawan.

Ada orang masuk U, belanja puluh ribu ringgit. Keluar U tak jadi apa2.

So, jangan ukur baju Haszoor... ukur lah baju di badan sendiri
 
Last edited:

engshahrul

Senior
Joined
Dec 6, 2008
Messages
2,482
Points
38
Hype je lebih. Screenshot maybank semua jgn percaya, sgt mudah nk edit guna firebug. Cth cam ni, aku punya
15862_1300109467198_1364257848_30876363_6235524_n.jpg

Release on facebook
 

mizzyhuzmy

freshman
Joined
Nov 20, 2009
Messages
62
Points
0
haha tknk la. skrg berminat ngn emas je. tgh kumpul duit.
tp rahsia wang pantas ni leh cate ker tk or scam jer.adik tk tahu la.
 

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
Jika korang isi nama dan email dalam salesletter tu, dia akan bawa ke satu laman (selepas verify email) di sini

Aku bukanlah pembeli ebook ni tapi daripada pemerhatian aku, majoriti rahsia2 yang dia nak dedahkan tu ada dalam forum ni.

rahsia produk fizikal vs produk digital ?
rahsia autoresponder ?
rahsia senarai email ?
rahsia membuat sqeeze page ?
rahsia membuat sales letter ?
rahsia kuasa affiliate ?
rahsia kuasa forum & blog ?

Bukankah semua tu dah ada dalam WC ? free je

So, nak kata scam pun, mungkin bukan scam... sbb rahsia2 yang dia nak bocorkan tu pun dah bukan rahsia lagi dah.

Tapi angka2, bukti2 income semua tu... anggap la sebagai pemudah penerangan. Bukanlah sebagai bukti korang akan dapat income sejibik mcm tu.

Lagi satu, masing2 ada skil tersendiri, latarbelakang tersendiri, keupayaan tersendiri....... so rezeki pun tentulah tak sama kan ?

p/s orang makan gaji pun tak sama income masing2 :)
 

mizzyhuzmy

freshman
Joined
Nov 20, 2009
Messages
62
Points
0
rahsia yg buka rahsia lagi ea. hehe. tp stil menjadi rahsia kepada sesiapa yg tk nk bertanya..btol tk abg faezil?
 

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
rahsia yg buka rahsia lagi ea. hehe. tp stil menjadi rahsia kepada sesiapa yg tk nk bertanya..btol tk abg faezil?

yess... betul.. betul... betul...

tapi buat apa bertanya.... haszoor dah sediakan ebook tu.. mungkin semua jawapan ada di situ :p... mungkin je la....:p
 

mizzyhuzmy

freshman
Joined
Nov 20, 2009
Messages
62
Points
0
mungkin je la. lalala. ada org malu bertanya. ade org suka baca buku panduan je. terpulang pada masing untuk mencuba. yg penting ilmu tu dtg dari pelbagai cara.adik suka tanya otai.hehe otai tak sombong.
 

mizzyhuzmy

freshman
Joined
Nov 20, 2009
Messages
62
Points
0
btol gak tu abg faezil sekrg ni adik tgh rancng nk g seminar.
ari sbtu dh terlepas seminar kt uia gombak. lecturer adik ajak g sana.
tp sbtu kne OT plak.erm tk de rezeki.
 
Top