Syamsul Yusof Mahu Berhenti Mengarah Filem

fajarhac

Senior
Joined
Jul 25, 2013
Messages
214
Points
18
tu jer citenye.....
bukan mudah nak terima tu. Banyak duit yang digunakan utk buat tu. Kalau dah cetak rompak sebelum filem tu kuar, berapa ruginya orang yang buat. sian jgk.dah lah movie ni mmg makan bajet besar dan orang tertunggu2.
mengambil hak orang len tu salah. xkira lah sebangsa seagama or tidak. bayangkan orang tu kije penat2.
 

anasnomous

freshman
Joined
Dec 10, 2013
Messages
16
Points
0
ada lagi orang malaysia masih pandang piracy dengan tiada rasa dosa. senang je bagi dalil "benda tu semua lagha,bidaah",otomatik la fikir tak payah la nak support2 benda macam ni, tapi bagi tukang curi movie tu kaya tak apa pulak.
 
Top