smart hotel di China

Joined
Oct 18, 2017
Messages
32
Likes
0
Points
6
Age
39
Offline
#21
Kan semua kerja jadi senang. Takde laa sakit pinggang, kaki, tangan sangat kalau robot membantu. Hebatnya teknologi sekarang.
Mmg teknologi berniat utk membuat hidup kita lebih senang, tapi perlulah kita gunakannya utk tujuan yg bagus seperti housekeeping kat hotel besar yg biasanya memerlukan byk masa.
 
Joined
Oct 18, 2017
Messages
32
Likes
0
Points
6
Age
39
Offline
#22
teknologi dah makin canggih ni...beban kerja semua org dah makin ringan...pengurus hotel blh control pekerja robot dgn pki internet tanpa mengira masa dan tempat...
Kalau ada 5G mrk boleh ambil cuti utk berehat tapi masih dpt memerhatikan keadaan di hotel, kalau memerlukan sebarang bantuan boleh terus je beri arahan kpd robot utk membuatnya.
 

Koretsu

freshman
Joined
Oct 21, 2017
Messages
28
Likes
0
Points
1
Age
21
Offline
#23
Hahahaha, skrg zaman 5G kan, semua telco, seperti TM, Celcom, Maxis, semua sedang buat testing, nanti semua akan jadi seperti video tu
Tapi TM ada teknologi yg lebih lengkap berbanding dgn telco2 yg lain, jadi x hairan kalau TM ialah telco pertama yg akan berjaya melaksanakannya kat seluruh Malaysia.
 

Koretsu

freshman
Joined
Oct 21, 2017
Messages
28
Likes
0
Points
1
Age
21
Offline
#24
Betul tu awak. Tapi bagi saya yang paling best 5G dari TM.
Masa dulu kita x ada internet mmg TM yg berani utk menerokai bidang tersebut dan berjaya membekalkan internet utk kita semua, samalah keadaan kini skrg, kalau TM yg buat mmg ku x bimbang.
 

Koretsu

freshman
Joined
Oct 21, 2017
Messages
28
Likes
0
Points
1
Age
21
Offline
#25
Kan semua kerja jadi senang. Takde laa sakit pinggang, kaki, tangan sangat kalau robot membantu. Hebatnya teknologi sekarang.
Manusia biasa akan letih kalau bekerja utk masa yg panjang, tapi robot x ada masalah mcm ni, jadi mmg byk kebaikan 5G ni yg akan menyenangkan hidup kita dgn cara yg x dpt dibayangkan.
 
Top