Sesi Teh Tarik eBayer Satu Malaya

virtualmetal

freshman
Joined
Apr 22, 2009
Messages
1,873
Points
38
Krew teh tarik esok :

1. virtualmetal - 0129490592
2. Qrodat
3. Kitakaya
4. Xref

pastu ada lagi 2-3 org. sape mau pekena teh esok roger aku.
 

zacky

Super Senior
Joined
Oct 17, 2007
Messages
986
Points
18
Insya-Allah kalo tade pape malam tu leh gak join. Bro Zacky datang tak?
Aku buat open house kat umah aku la.. baik korang datang kat umah aku lagi bagus.. mkn n minum free.. seksiteri x der la.. ha.. ha.. ha.. ;)

Qrodat.. ko tahukan restoran khulafa kat mana?.. korang berkumpul kat situ.. n aku datang ambik korang sbg jurupandu korang ke rumah aku.. ha.. ha.. ha.. ;)
 

Traders

freshman
Joined
May 4, 2008
Messages
533
Points
16
Seksi teh tarik kat rumah Zacky ke? :D
 

virtualmetal

freshman
Joined
Apr 22, 2009
Messages
1,873
Points
38
Esok malam kita tukar tempat lah. 4-5 org dah confirm. Seksi teh tarik kat umah zacky. Jgn lupa bagi duit raya kat kita org tuan rumah. ada map tak? longitud latitud?
 

mzm

Newbie
Joined
Apr 9, 2009
Messages
1,323
Points
0
Esok malam kita tukar tempat lah. 4-5 org dah confirm. Seksi teh tarik kat umah zacky. Jgn lupa bagi duit raya kat kita org tuan rumah. ada map tak? longitud latitud?
aku menjOinkan diriku yg seba kekurangan neh.. jgn jem kt federal suda.. tpi kalu jem gak kte wt kt tepi federal tu bleyh x? huhu~

p/s : tq kpd en.virtuametal kerna sudi mengannounce kpdku.. REP 4 u!!!
 
Last edited:

virtualmetal

freshman
Joined
Apr 22, 2009
Messages
1,873
Points
38
kita tunggu peta dari en. zacky pulak. kalau tak dpt peta nampak gaya kita beraya di pkns lah esok nya.
 

zacky

Super Senior
Joined
Oct 17, 2007
Messages
986
Points
18
kita tunggu peta dari en. zacky pulak. kalau tak dpt peta nampak gaya kita beraya di pkns lah esok nya.
ish2.. ish2.. umah aku la yg plng senang cari sekali.. ko tanya jer kat saper2 kat seksyen 20 ni umah Tan SRi Datuk Seri Zacky, diorang mesti tahu punya... Ngeh2.. Ngeh...

x payah peta2.. landmark dia Sekolah Menengah Teknik Shah Alam. seksyen 20.. smapi kat situ korang akan nampak.. banggunan plng tinggi atas bukit, n Baca Tulisan yg tertera besar2 tu.. Pangsapuri Seri Nipah.. kat situ la aku duduk.

kalo2 susah2 sangat.. sampai kat Sek .Teknik tu.. co call aku.. aku ambik korang kat sana.. :)

ni no hp aku.. 013-6611171, segala miss call x kan dilayan.. ha.. ha.. ha.. :)

p/s jangan lupa bawak bekal yg berisi steak, pizza or spaghetti lebih.. :), barulah kedatangan anda dialu2kan ha.. ha.. ha..;)
 
Last edited:

big_money

freshman
Joined
Aug 22, 2009
Messages
189
Points
16
ish2.. ish2.. umah aku la yg plng senang cari sekali.. ko tanya jer kat saper2 kat seksyen 20 ni umah Tan SRi Datuk Seri Zacky, diorang mesti tahu punya... Ngeh2.. Ngeh...

x payah peta2.. landmark dia Sekolah Menengah Teknik Shah Alam. seksyen 20.. smapi kat situ korang akan nampak.. banggunan plng tinggi atas bukit, n Baca Tulisan yg tertera besar2 tu.. Pangsapuri Seri Nipah.. kat situ la aku duduk.

kalo2 susah2 sangat.. sampai kat sek Teknik tu.. co call aku.. aku ambik korang kat sana.. :)

ni no hp aku.. 013-6611171, segala miss call x kan dilayan.. ha.. ha.. ha.. :)

p/s jangan lupa bawak bekal yg berisi steak, pizza or spaghetti lebih.. :), barulah kedangan anda dialu2kan ha.. ha.. ha..;)
rasa macam nak pegi rumah bro..tapi sy kat PG..jauh tu..mmmmmmmmmmm
 

kitakaya

freshman
Joined
Jul 3, 2009
Messages
1,136
Points
36
aku nak join... jom raya....
 

isnur2k

Newbie
Joined
May 13, 2009
Messages
405
Points
18
Sifu Zacky buat open house ke?, ala terlepas pulak......
 

virtualmetal

freshman
Joined
Apr 22, 2009
Messages
1,873
Points
38
Gambar Seksi Teh Tarik Di Rumah Zacky


Di kedai mamak


Dalam bilik termenung di rumah zacky


Khalis otai adsense dan Dangabay otai CIMB

Seksi teh tarik akan datang 2 minggu lagi di NZ KL...
 
Top