Sesi Teh Tarik eBayer Satu Malaya

carllys

freshman
Joined
Dec 18, 2006
Messages
1,674
Points
38
bila lagi nak buat TT kat NZ... lama x tengok hot niche... :p
 

qrodat

Senior
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,868
Points
38
bila lagi nak buat TT kat NZ... lama x tengok hot niche... :p
ok aku vote kalis utk lead n buat TT kat NZ.. sy mesti pilih...
cdgn ditutup.. wakkakak
 

carllys

freshman
Joined
Dec 18, 2006
Messages
1,674
Points
38
ok aku vote kalis utk lead n buat TT kat NZ.. sy mesti pilih...
cdgn ditutup.. wakkakak
segan la newbie mcm den ni nak lead TT... kang takde sape nak dtg... huhuhuhu
 

syam82s

freshman
Joined
Feb 1, 2011
Messages
92
Points
0
selamat petang semua..semoga ceria bersama pendapatan internet anda yg mengalir x henti2..saya sudah mengalaminya dan sudah pun bebas dr kewangan yg melanda saya sebelum nie..
 

carllys

freshman
Joined
Dec 18, 2006
Messages
1,674
Points
38
ada bran TT kat NZ minggu ni? lama tak pekena roti bakar cheeze NZ ni... heheheh
 

carllys

freshman
Joined
Dec 18, 2006
Messages
1,674
Points
38
kalau ramai yg nak, boley la kita TT
 

wak luuuu

freshman
Joined
Dec 9, 2009
Messages
136
Points
0
idea yg bagus bro..sy sokong..lame x TT ngn sifu2 nie..
 
Top