Sesi Teh Tarik eBayer Satu Malaya

Ombak

freshman
Joined
Nov 28, 2008
Messages
96
Points
8
Age
35
salam.. sori kalau ot...
nk tanya ni, ada sesaper yg leh twrkan affiliate terbaik utk rempitebay?
pm jer sy k..
serious buyer ni...
 

dangabay

freshman
Joined
Jun 16, 2009
Messages
1,246
Points
0
minggu nih xde tt ker...
mana tau ada yg nak share teknik baru....
minggu TT skali dgn tgk bola champs leg. la...
inter satu meja.....bayern dua meja....ahhahahhah
 

dangabay

freshman
Joined
Jun 16, 2009
Messages
1,246
Points
0
Lokasi NZ the curry house KL TOWER a.k.a KLCC

1- lutfee
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-

sambung yer kalau nk gi.. :D
9-

sori bro....aku kena g kursus la.....nxt time....
 

a_d

freshman
Joined
Apr 27, 2010
Messages
1
Points
0
ahhahah TONG-TONG tu pun declare jd teknik ke? ahhaha
abis la rosak semua nnt.
hihi.. nanti aku cita kat ko la esok malam.. hari tu ko hanya tanya camne nak wat visa aje.. nanti aku ajar ko lak teknik tong tong tu..
 

bladefingers

freshman
Joined
Nov 3, 2009
Messages
39
Points
0
Lokasi NZ the curry house KL TOWER a.k.a KLCC

1- Afnan ( Lampu motor hidup mai..)
2- VM ( Kalo boss bagi datang..)
3- Xref ( Kalo wife epas gari..
4- lutfee
5- successsor(kalau bunga api xjd dtglah..)
6- ijamidayu(tukang start list wajib dtg)
7- virtualmetal(kalau boss bg)
8- Carllys
9- member carllys (dtg bawak sample rayban utk sesapa yg berminat)

p/s: aku dtg bwk member aku, dia baru balik dari China..bawak sample rayban.. sapo yg berminat bleh order terus..minggu depan bleh dpt.. :D
nama member kau tu Farhad ke,A.K.A Panjang... ;)
 

aWe 9

Senior
Joined
Sep 22, 2008
Messages
1,959
Points
38
Age
33

qrodat

Senior
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,868
Points
38

dangabay

freshman
Joined
Jun 16, 2009
Messages
1,246
Points
0

Alangkah indah temasya di malam itu
Jejarimu diinai satu persatu
memberitahu dirimu sudah berpunya



....selamat pengantin baru MOD....:D:cool::):p

jom layan lagu si jibeng....kot2 ramai yg kuciwa MOD dah nak kawin....hahhahah...
http://www.youtube.com/watch?v=P78DWrAbIWE

MOD, sompat lagi kau jual paypal ya....uhuu
 
Last edited:

qrodat

Senior
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,868
Points
38
Top