Senarai Vero (Verified Right Owner)

hhsdhjc66

freshman
Joined
Mar 14, 2012
Messages
0
Points
0
WWE - semua produk dpd t shirt/bandana/stiker/topi/spender

semua sekali....berhati2 lah di jalan raya....eh eh di jalan ebay hehe
huang3.jpg

huang2.jpg

huang4.jpg
 
Last edited:

johntravolta

freshman
Joined
Oct 11, 2009
Messages
473
Points
0
hahaha... rayban mmg la kena... apada... kau listing zaman sekarang. kalau zaman dlu boleh cecah 30k sebulan rayban ajer.

humangaih, 30k sebulan ray ban aje. kalau tau awal2 berguru ngan tuan masta pun bagus. kagum.. kagum..
 

paradox80

freshman
Joined
Jul 2, 2012
Messages
1
Points
0
sy budak baru blaja nk buat balik ebay ni...dulu sy penah jual barang replika kt ebay....5thn lepas...bile ebay wat hal sy fedup.....skrg ade term VERO plak...maknanya item VERO ni takleh list kt ebay ke camne yer?
 

maillebai

freshman
Joined
May 5, 2009
Messages
449
Points
0
sy budak baru blaja nk buat balik ebay ni...dulu sy penah jual barang replika kt ebay....5thn lepas...bile ebay wat hal sy fedup.....skrg ade term VERO plak...maknanya item VERO ni takleh list kt ebay ke camne yer?

rasanya sama je 5thn lps ngn skrg..sori aku br je stat ehay ni..so takde pengalaman dulu tu mcm mn.
mungkin istilahnye lain sikit..yup sng cite VERO ni brg yg dilarang dijual di ehay laa..bkn tak boleh jual, tp risiko tanggung sendiri la..mungkin acc akn disuspend, atau item kn remove..atau lbh teruk dapat surat saman..
 

zulshah06

freshman
Joined
Dec 22, 2011
Messages
168
Points
0
bagus cadangan tu...tp yg x bape nak puas hatinya tu...dorg tulis RAY BAN terang2...x lak kene band...panas je rasa...huhu


klo nsb bek..rsenye lps...tp klo kuat sgt vero...seminit listing..trus kna removed ni xpn suspend trus..:)
 

zulshah06

freshman
Joined
Dec 22, 2011
Messages
168
Points
0
senang2 men vero yg xbpe nk kuat..kurang risiko..lagi2 klo ac da lme....hehe..:D..wakaka
 
Top