saya suka baca & klik signature org....

carllys

freshman
Joined
Dec 18, 2006
Messages
1,674
Points
38
jangan lupe klik signature aku skali.. :p
 

shahnas2u

Newbie
Joined
Aug 15, 2009
Messages
724
Points
0
hehehe

korang mcm2 lahhh

haha

tgk akuh....

sign simple jerrr....

hehehe xde benda nk letak kat sign sebenarnya hahaha
 

DilaWriter

Newbie
Joined
Aug 20, 2009
Messages
992
Points
16
adeh.. lawak gile thread nih.. tp mmg la.. siggy yg cun, berkelip2 tu slalu jek jd target majority utk di'click'. hehehe.. saye punye plak berwarna-warni! :p
 

ramzy0

Senior
Joined
Feb 17, 2007
Messages
1,642
Points
38
Age
30
p/s: den sampai sekarang masih ter'catchy lagi dengan signature KMZack!
hampeh, betui-betui macam adsense hahaha

p/s/s: saudara shadow, dalam ber'forum neh, rasa macam tak sesuai sngt
promote macam ala-ala~ spam gitu. anyway, just my $2 cents ^-^
 

shahnas2u

Newbie
Joined
Aug 15, 2009
Messages
724
Points
0
p/s: den sampai sekarang masih ter'catchy lagi dengan signature KMZack!
hampeh, betui-betui macam adsense hahaha

p/s/s: saudara shadow, dalam ber'forum neh, rasa macam tak sesuai sngt
promote macam ala-ala~ spam gitu. anyway, just my $2 cents ^-^

a'ahh....
hati2 taw bro shadow....
nanti kena dakwa buat spam........
 
Top