saya nak belajar

amezat

freshman
Joined
Aug 8, 2010
Messages
13
Points
0
assalamualaikum,

saya amezat, baru je lepas join forum ni, bcz amik nasihat dari IM2 timba ilmu dari flatform ni, untuk pengetahuan anda semua saya baru nak bergiat dalam affiliate... ebay?
dah beli ebook? beli gak skali ebook affiliate pn lisa .... igt nak try affiliate dulu...kalu korang sume de pe2 nak suggest kat saya amat di alu-alukan...

sekian,
saya budak baru belajar....
 

jad

freshman
Joined
Feb 22, 2010
Messages
121
Points
0
sama le kita...saya pulak orang tua baru nak belajar.baru habis baca buku Blogger Kit Smart zul,beli hosting,2-3 hari siap la blog affiliate saya.Rasa macam banyak sangat nak kena cari ilmu.
 

abangchik

freshman
Joined
May 22, 2010
Messages
115
Points
0
banyak ilmu mengenai ilmu perniaggaan ada di WC =)
 

faezil

Newbie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
7,061
Points
38
sdr amezat boleh meluangkan masa membaca dan menyelongkar segala isi perut WC...

dan jangan lupa bertindak selepas dapat ilmu...

Jangan tunggu sampai expert baru nak bertindak..... mmg takkan expert kerana expert hanya diperolehi setelah anda bertindak.

dan satu lagi... fokus kepada satu perkara... macam anda makan gaji la.... paling2 pun buat 2 pekerjaan dalam satu hari... kalau buat 10 pekerjaan dalam masa satu hari bukannya makin kaya tapi makin hilang fokus dan terus lingkup
 
Top