saya jual produk ni. beli la satu

gj

freshman
Joined
Mar 14, 2006
Messages
15
Likes
0
Points
1
Offline
#2
Ini kali pertama saya jumpa orang market produk dengan cara yang paling ikhlas... tahniah Nina!
 
Joined
Dec 8, 2005
Messages
3,780
Likes
42
Points
48
Offline
#4
nina, kalau saya datang rumah awak, buatkan saya kopi tu untuk saya yer.. hehe.. :oops:

Gurau jer... :wink:
 

nina

freshman
Joined
Mar 27, 2006
Messages
98
Likes
0
Points
6
Offline
#5
boleh datang .. tapi beli la satu. rasa dulu. kalau sedap baru leh datang..

bukan mahal pun, org berniaga kt internet banyak wat promosi dapat ribu ribu. tak kan kopi sekotak pun berkira...

heheheheh.. gurau jugak.. :lol:
 

nina

freshman
Joined
Mar 27, 2006
Messages
98
Likes
0
Points
6
Offline
#7
nak beli macam mana, mana tahu nk buat mender mender macam tu.

kalau kopi tu lain la boleh gak minum..
 

nina

freshman
Joined
Mar 27, 2006
Messages
98
Likes
0
Points
6
Offline
#9
nique0ne , tu bukan boleh minum..

tu macam MLM jugak. cuma e-lerning je. macam preniagaan lain2 diinternet. betul tak?
 
Joined
Apr 23, 2006
Messages
73
Likes
0
Points
6
Offline
#14
bgs jg jual kat pasar mlm,psr tani ke

asal murah n sedap.tentu lakunya.

cubale try
 
Joined
May 3, 2006
Messages
939
Likes
2
Points
18
Offline
#15
gj said:
Ini kali pertama saya jumpa orang market produk dengan cara yang paling ikhlas... tahniah Nina!
Aku dah tgk website gerbangjutawan ko ni tapi x berapa faham la mesej yg nak disampaiakn..boleh ajor aku x?..terangkan kat aku..aku nak belajar dari ko ni..
 
Top