Sapa ada jual VCC

Joined
Oct 30, 2008
Messages
1,988
Likes
3
Points
38
Offline
#1
askum
siapa yang ada jual VCC...
harga biarlah berpatutan ek...
kalau boleh nak cepat nie...
harap ada la yang membantu...
 

dilemma

Super Senior
Joined
Sep 9, 2008
Messages
937
Likes
55
Points
28
Age
35
Offline
#8
VCC tu apa? newbie la katakan... tlg la...
VCC stands for Virtual Credit Card. Kalau nak tanya keseluruhan fungsi VCC ni saya tak tau. Tapi untuk kebanyakan yang kat sini, diorang minta VCC untuk meng"verified"kan akaun PayPal.

Harap membantu. :)
 

nexg

freshman
Joined
Mar 30, 2009
Messages
44
Likes
0
Points
0
Offline
#10
salam.. i ader jual VCC.. RM22 sahaja.. Expuse paypal dapat cepat (2 - 10 minit) sahaja..
 
Joined
Jan 16, 2011
Messages
49
Likes
0
Points
0
Offline
#13
VCC dah leh pakai bro.. klo pakai gak bro akan dilimit.. sy ade servis nk verified paypal... xpayah gne vcc n aktif selamanya.. no needs renew.. nk tw lbh lanjut leh pm or add ym sy
 

ruq49

freshman
Joined
Jan 4, 2011
Messages
38
Likes
0
Points
0
Offline
#14
berapa bro rey jual? saya pun jual vcc yg tak expired juga and harga memang berpatutan:D
 

arzule

freshman
Joined
Apr 29, 2009
Messages
16
Likes
0
Points
0
Offline
#15
VCC dah leh pakai bro.. klo pakai gak bro akan dilimit.. sy ade servis nk verified paypal... xpayah gne vcc n aktif selamanya.. no needs renew.. nk tw lbh lanjut leh pm or add ym sy
salam bro, aku berminat nak verify paypal ngan ebay cara yang ko cakap tu...leh PM aku tak? add aku ka ym fizul_eightytwo....terima kasih bro!
 
Top