SalesDesire.com - Dropshipping and Reseller For Ebayer Program

GT500

freshman
Joined
Feb 28, 2009
Messages
770
Points
0
3) kalo blh ko letak sekali gambar kat sini sebelum n selepas makan vimax ni.. ha.. ha.. ha..;)..

dan gambar tu boleh digunakan sekali dalm listing ebay...
Yg ni aku tak setuju.
 

GT500

freshman
Joined
Feb 28, 2009
Messages
770
Points
0
Aku checkout eBay Malaysia baru2 ni ada nampak Vimax COUNTERFEIT,jual murah,ramai-ramai la "report" flag seller ni.
Kerja bahaya ni.Tak beretika.
 

codemaster

freshman
Joined
Sep 16, 2009
Messages
17
Points
0
Aku checkout eBay Malaysia baru2 ni ada nampak Vimax COUNTERFEIT,jual murah,ramai-ramai la "report" flag seller ni.
Kerja bahaya ni.Tak beretika.
Bukan yang murah je ada counterfeit, yang mahal pun kadang-kadang counterfeit.
 

azran

Newbie
Joined
Jan 3, 2008
Messages
685
Points
16
Lets wait and see....Time is ticking.

ps: Hijacking other people thread is a bad morale... Aku harap ada orang yang sedar
 

anakantu

freshman
Joined
Oct 14, 2009
Messages
2
Points
0
so, apa sambungan ni?? nak beli jugak tapi nak tahu yg mana satu yg ori...
 

GT500

freshman
Joined
Feb 28, 2009
Messages
770
Points
0
Dah 23 mukasurat ni ko taktau lagi mana satu ori , mana satu tidak?
 

anakantu

freshman
Joined
Oct 14, 2009
Messages
2
Points
0
Pertama sekali, saya nak minta maaf la berkenaan soalan saya tu. saya dah baca dari mula tapi, masing2 mengaku yg masing2 punya ori jadi saya yang tak pernah guna dan tak pernah tengok (walaupun selalu dengar cerita) memang bercadang nak cuba V ni. Cuma dari thread ni baru saya nampak gambar botol dan gambar ubatnya.

Sebab tu la saya nak tahu yg mana yg ori, takut jugak kesan negatif kalau guna ubat palsu ni. Harga mahal atau murah, itu soal kedua yg pentingnya jaminan ori supaya kita tak rasa ragu2 dan takde risiko atas kesihatan sebab ubat kuat ni kebanyakannya ada campuran sildenafil.

Dari pembacaan saya, V ni di buat dari bahan2 semulajadi seperti tongkat ali, ginseng, horny goat etc... Jadi ini membawa kepada soalan kedua saya. Mungkin bunyinya *****, jadi saya ingin minta maaf. Budak baru belajar, so banyak perkara yang dia confuse.

Kalau di buat dari herba, kenapa pil biru putih tu isinya berwarna putih yg lebih kepada bahan kimia. Adakah pil yg warna perang tu hasil dari herba2 yg dah dikisar atau bahan kimia juga tetapi yg berwarna perang.
 

myidaman

Newbie
Joined
Oct 9, 2009
Messages
57
Points
0
Pertama sekali, saya nak minta maaf la berkenaan soalan saya tu. saya dah baca dari mula tapi, masing2 mengaku yg masing2 punya ori jadi saya yang tak pernah guna dan tak pernah tengok (walaupun selalu dengar cerita) memang bercadang nak cuba V ni. Cuma dari thread ni baru saya nampak gambar botol dan gambar ubatnya.

Sebab tu la saya nak tahu yg mana yg ori, takut jugak kesan negatif kalau guna ubat palsu ni. Harga mahal atau murah, itu soal kedua yg pentingnya jaminan ori supaya kita tak rasa ragu2 dan takde risiko atas kesihatan sebab ubat kuat ni kebanyakannya ada campuran sildenafil.

Dari pembacaan saya, V ni di buat dari bahan2 semulajadi seperti tongkat ali, ginseng, horny goat etc... Jadi ini membawa kepada soalan kedua saya. Mungkin bunyinya *****, jadi saya ingin minta maaf. Budak baru belajar, so banyak perkara yang dia confuse.

Kalau di buat dari herba, kenapa pil biru putih tu isinya berwarna putih yg lebih kepada bahan kimia. Adakah pil yg warna perang tu hasil dari herba2 yg dah dikisar atau bahan kimia juga tetapi yg berwarna perang.
Anakantu..

Sebaiknya tanyalah tuan tanah....saya tumpang lalu saja di sini
 

sanrazak

freshman
Joined
Jul 19, 2008
Messages
775
Points
18
Age
32
bro azran..saya bump thread bro..thread PANAS..:D

bilo bro nak start dropshipping nih..nak join..:)
 

boukdella

freshman
Joined
May 3, 2009
Messages
536
Points
0
menarik nampaknya thread ni ... nak ikuti jugalah apa kesudahannya ...

pendapat sy...

ori dan tiruan tu penting, jgn ckp tak penting, lebih2 lagi bagi produk kesihatan .. silap2 makan, boleh jadi padah, maut pon boleh.
 

sanrazak

freshman
Joined
Jul 19, 2008
Messages
775
Points
18
Age
32
good job bro..teruskan ushe bro untuk berniaga..jgn patah semangat bro..:)..

*check pm bro..ader something saya nak tny bro..
 
Top