Sale Jadi SENDU? Tidak Lagi dgn IG ads Turbo

Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,213
Likes
2
Points
38
Online
#1


Mari Saya Tunjukkan Strategi Terbaru Lajukan Sales Guna Instagram Stories Ads!

Memanglah! Sekarang ni, kalau nak harapkan iklan kat facebook... memang sesak nafas dan sesak poket lah jawabnya! Kos iklan di facebook sekarang tak sama dah macam 4-5 tahun lepas. Semua orang pun tahu, kos iklan kat fb sekarang memang dah masuk level harga yahudi dah.

Bukan sahaja kos iklan dah tinggi, malah, banyak iklan yang dulunya berkesan, kini sudah tak berapa nak jalan dah! Bayar iklan mahal-mahal, tapi respon dan sale yang diperolehi sangat hambar dan mengecewakan.






Lagi info, klik sini IG ads Turbo
 
Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,213
Likes
2
Points
38
Online
#2


Mari Saya Tunjukkan Strategi Terbaru Lajukan Sales Guna Instagram Stories Ads!

Memanglah! Sekarang ni, kalau nak harapkan iklan kat facebook... memang sesak nafas dan sesak poket lah jawabnya! Kos iklan di facebook sekarang tak sama dah macam 4-5 tahun lepas. Semua orang pun tahu, kos iklan kat fb sekarang memang dah masuk level harga yahudi dah.

Bukan sahaja kos iklan dah tinggi, malah, banyak iklan yang dulunya berkesan, kini sudah tak berapa nak jalan dah! Bayar iklan mahal-mahal, tapi respon dan sale yang diperolehi sangat hambar dan mengecewakan.





Lagi info, klik sini IG ads Turbo
 
Top