Salam perkenalan dari owner baru wangcyber

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
524
Points
28
mantop terkejut bila tengok paparan baru,lamanya dah tak buka hehe
salam perkenalan juga dari saya orang tua yang baru nak belajar berforum +Hi+
Wasalam...slmt perkenalan saya dari orang muda yang baru nk belajar berforum gak +Maaf+
 

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
524
Points
28

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
524
Points
28
bos.. banyak user spam kat tread org lain bos.. cepat lantik moderator yang rajin skit.. hehe.. ( jgn cop saya kaki report lak.. haha)

aku x de moderator sebenarnya..nk jd moderator?+Terbaik+
 

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
524
Points
28
buat open interview online la bos.. hehe.. saya tolak tawaran sbb saya jarang berforum skrg ni,,
Insyallah...bile suma ok..system dh stable..bug dh x de..error dh fix..nnt sy bukak interview tu..sy nk tgk reputation org tu dulu..sblum sy lantik
 

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
524
Points
28

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
524
Points
28
Penat mengadap komputer lama2 agaknya.. dah resign..
Maybe kot...lg pun byk pembaharuan kena wat kat WC nie..terutama selepas kewujudan FB..+MuntahDarah++MuntahDarah+
 
Top