Rempit eBay dah kuar.. BEST ker?

shazwi

freshman
Joined
Jun 1, 2008
Messages
515
Points
16
Saya baru jer beli tadi... Tak sangka plak ramai member WC nak offer bonus... HUHUHU... Rugi..

ada orang buat ofer bonus lagi ke?aku baru nak beli ni...

*sory telepas kapal dah bebulan ni...huhu (
 

DwenRasid

freshman
Joined
Jul 30, 2010
Messages
2,226
Points
0
Salam 1 Malaysia eBayer sekalian...

Hari aku tgk ebook rempit ebay telah dilancarkan secara rasminya. Tgk sales latter semua otai2 besar bagi komen dan pendapat positif...

Bagi aku yg newbiess ni nk tanya la korang yang dah beli ebook nie.. ok ker utk newbiess mcm aku nie.. hehe
Almaklumlaa laa.. nak melabur RM 97 tu agak tinggi coz sales pun belum mencanak lagi.. Hehehe

Ada pendapat?

Salam bro,kalau dah minat bro beli jer,pastu usaha,ebook bagus tu..pasti ada hasilnnya..
 

DwenRasid

freshman
Joined
Jul 30, 2010
Messages
2,226
Points
0
Last edited:

melonkoli

freshman
Joined
Jun 27, 2010
Messages
54
Points
0
salam...

best giler ebook nih...tabik kat bro yusri...THANKS...!!
 

melonkoli

freshman
Joined
Jun 27, 2010
Messages
54
Points
0
aisey...sori bro...#-o

saya beli 2,2...confuse lak sy...bro nyer rempit..bro yus dvd berhingus...:">

2,2 hebat.....:D
 
Top