remote ultrasound

Koretsu

freshman
Joined
Oct 21, 2017
Messages
28
Likes
0
Points
1
Age
21
Offline
#21
Bestnya kalau macam tu. Harap sangat ada. Kesian tau tengok orang-orang kampung ni. Kampung nenek saya la salah satunya. Apa-apa hal nak ke bandar.. dah la jauh. takde orang nak bawak. Semoga dengan adanya teknologi moden ni & sokongan rangkaian 5G bole senangkan diaorg.
Kalau 5G dr TM tu mmg akan disambung ke seluruh Malaysia termasuk kawasan2 yg lebih pedalaman, berterima kasih kpd pihak TM yg giat berusaha utk kepentingan rakyat Malaysia.
 

Koretsu

freshman
Joined
Oct 21, 2017
Messages
28
Likes
0
Points
1
Age
21
Offline
#22
Betul cakap kau tu, kalau ada org tua yg sakit terpaksa sekeluarga pergi membawanya utk membuat pemeriksaan, kalau ada 5G utk buat semua ni mmg lebih senang utk semua pihak.
Skrg ni di klinik lebih kecil mmg x dpt nak buat ultrasound sbb mungkin x ada doktor pakar, tapi kalau ada 5G boleh ultrasound dibuat terus dgn kawalan jauh oleh doktor2 tersebut.
 

Koretsu

freshman
Joined
Oct 21, 2017
Messages
28
Likes
0
Points
1
Age
21
Offline
#23
Ada mesin ultrasound yg boleh dikawal oleh doktor pakai Wifi je, tapi Wifi yg biasa mmg x dpt sbb line slow, hanya boleh dilakukan kalau ada 5G.
Tengok keadaan di Malaysia ni mmg TM yg aku lebih yakin akan berjaya melaksanakan 5G ni, mrk sudah ada pengalaman yg byk dlm bidang ni, hanya perlu bagi mrk sikit masa lagi utk menjayakannya.
 
Top