register akaun semasa MAYBANK tak de card atm???

mnf

Newbie
Joined
Dec 19, 2008
Messages
269
Points
16
Salam,

Saya nak tanya ttg akaun semasa maybank. Betul ke kalau kita register akaun semasa dengan maybank dibawah nama company, maybank tak bagi kad atm? Maybank hanya bagi passbook n buku chek je..

Persoalannya, macam mana nak register paypal yang kita register sebagai bisnes?

Mohon permohonan otai im
 

mnf

Newbie
Joined
Dec 19, 2008
Messages
269
Points
16
Wsalam,

Mengikut pengalaman sy...kalu bukak acc semasa..atas satu nama tanpa melibatkan rakan kongsi,tuan boleh apply kad atm...tp kalu perkongsian x boleh rasa nyer...

Tu la..mcm tak logik pulak...tp membe sy dah buat current acc..mmg tak dpt kat atm..
 

mnf

Newbie
Joined
Dec 19, 2008
Messages
269
Points
16
Saya guna cimb current acc atas nama syarikat...ada kad atm...mybank current acc..atas nama peribadi...saya gabung dgn kad acc simpanan...jadi x penuh dompet dgn byk kad...mungkin masa buat pemohonan buka acc kawan tuan x tulis atau palang kotak nak bersama kad atm.

Ooo..orite2..nanti nak p maybank tgk..
 
Top