RAHSIA ZERO TO HERO ALIFF SYUKRI

Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,521
Likes
2
Points
38
Offline
#1
Rahsia Kejayaan saya dari individu yang hidup susah...
...Sekarang dah berjaya membina Empayar Bisnes
yang Sangat Besar!




Ramai yang duk inbox saya soalan sama:

“Dato’, apa rahsia kejayaan Dato’?”
“Boleh Dato’ share resipi kejayaan dato’?”



Saya memang tak cukup masa untuk respons satu persatu pertanyaan dari anda.

Tapi dalam masa yang sama, sangat TERUJA untuk berkongsi ilmu dengan anda. Sebab saya yakin, dengan ilmu yang saya ada, sedikit sebanyak akan dapat membantu mengubah hidup anda ke arah yang lebih baik..

Jadi, dalam ebook ini saya akan SHARE secara COMPLETE kepada anda... Teruskan bacaan!





KENAPA ANDA WAJIB UNTUK DAPATKAN EBOOK ZERO TO HERO NI?

1. Peluang untuk tahu Resepi Kejayaan saya selama ni (yang saya tak pernah ceritakan kepada umum)

2. Peluang untuk belajar melalui pengalaman saya, dan anda boleh terus implement untuk dapatkan hasil yang luar biasa.

3. Sebagai sumber inspirasi kepada anda yang tengah mencari arah untuk lebih maju dan berdaya saing dalam bisnes.



Untuk buatkan ebook lebih berbaloi untuk anda miliki, saya nak bagi BONUS TAMBAHAN KEPADA ANDA!

KLIK SINI >> ZERO TO HERO


Tags:
aliff syukri, zerotohero, terlajak laris, dato aliff syukri, jutawan terlajak laris, jutawan aliff syukri
 
Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,521
Likes
2
Points
38
Offline
#2


Nama saya Aliff Syukri bin Kamarzaman. Dilahirkan pada 3 April 1987 di Felda Kechau, Kuala Lipis, Pahang. Saya dibesarkan dalam keluarga yang sederhana. Ramai orang ingat saya berasal dari keluarga yang senang.. Yang rapat dengan saya saja tahu... Betapa peritnya pengalaman hidup saya sebelum ni.. Pengalaman melalui zaman kesusahan saya sejak dari kecil mengajar saya untuk terus rajin berniaga. Saya kahwin dengan isteri saya pun semasa saya berumur 20tahun lagi. Awal kan? Ya, saya sengaja kahwin awal saya percaya yang rezeki akan masuk lebih melimpah-limpah bila kita kahwin.. Yes! Memang betul pun kan..

Saya sebenarnya sama je macam anda. Bermula bisnes dengan modal yang rendah. Berkat usaha keras saya yang tidak henti-henti, Alhamdulillah.. saya dapat capai impian saya hari ini.. dan saya yakin.. faktor kejayaan saya adalah bukannya datang dari LUCK semata-mata. Tapi ianya adalah hasil dari usaha keras dan strategi-strategi yang saya gunakan selama ni menjadi. Syukur!

Bila ramai antara anda yang nak belajar dari saya tentang RESEPI KEJAYAAN saya hari ni, saya terpanggil untuk SHARE kepada anda dalam bentuk Ebook. Ianya sangat special sebab saya tak pernah lagi kongsikan input ebook ni kat mana-mana..

Jadi, untuk hari ni, saya nak umumkan pelancaran EBOOK PERTAMA saya yang bertajuk: ZERO TO HERO!




KLIK SINI UTK TEMPAHAN ZERO TO HERO
 
Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,521
Likes
2
Points
38
Offline
#3
Rahsia Kejayaan saya dari individu yang hidup susah...
...Sekarang dah berjaya membina Empayar Bisnes
yang Sangat Besar!




Ramai yang duk inbox saya soalan sama:

“Dato’, apa rahsia kejayaan Dato’?”
“Boleh Dato’ share resipi kejayaan dato’?”



Saya memang tak cukup masa untuk respons satu persatu pertanyaan dari anda.

Tapi dalam masa yang sama, sangat TERUJA untuk berkongsi ilmu dengan anda. Sebab saya yakin, dengan ilmu yang saya ada, sedikit sebanyak akan dapat membantu mengubah hidup anda ke arah yang lebih baik..

Jadi, dalam ebook ini saya akan SHARE secara COMPLETE kepada anda... Teruskan bacaan!





KENAPA ANDA WAJIB UNTUK DAPATKAN EBOOK ZERO TO HERO NI?

1. Peluang untuk tahu Resepi Kejayaan saya selama ni (yang saya tak pernah ceritakan kepada umum)

2. Peluang untuk belajar melalui pengalaman saya, dan anda boleh terus implement untuk dapatkan hasil yang luar biasa.

3. Sebagai sumber inspirasi kepada anda yang tengah mencari arah untuk lebih maju dan berdaya saing dalam bisnes.


Untuk buatkan ebook lebih berbaloi untuk anda miliki, saya nak bagi BONUS TAMBAHAN KEPADA ANDA!

KLIK SINI >> ZERO TO HERO


Tags:
aliff syukri, zerotohero, terlajak laris, dato aliff syukri, jutawan terlajak laris, jutawan aliff syukri
 
Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,521
Likes
2
Points
38
Offline
#4
Rahsia Kejayaan saya dari individu yang hidup susah...
...Sekarang dah berjaya membina Empayar Bisnes
yang Sangat Besar!




Ramai yang duk inbox saya soalan sama:

“Dato’, apa rahsia kejayaan Dato’?”
“Boleh Dato’ share resipi kejayaan dato’?”



Saya memang tak cukup masa untuk respons satu persatu pertanyaan dari anda.

Tapi dalam masa yang sama, sangat TERUJA untuk berkongsi ilmu dengan anda. Sebab saya yakin, dengan ilmu yang saya ada, sedikit sebanyak akan dapat membantu mengubah hidup anda ke arah yang lebih baik..

Jadi, dalam ebook ini saya akan SHARE secara COMPLETE kepada anda... Teruskan bacaan!





KENAPA ANDA WAJIB UNTUK DAPATKAN EBOOK ZERO TO HERO NI?

1. Peluang untuk tahu Resepi Kejayaan saya selama ni (yang saya tak pernah ceritakan kepada umum)

2. Peluang untuk belajar melalui pengalaman saya, dan anda boleh terus implement untuk dapatkan hasil yang luar biasa.

3. Sebagai sumber inspirasi kepada anda yang tengah mencari arah untuk lebih maju dan berdaya saing dalam bisnes.


Untuk buatkan ebook lebih berbaloi untuk anda miliki, saya nak bagi BONUS TAMBAHAN KEPADA ANDA!

KLIK SINI >> ZERO TO HERO


Tags:
aliff syukri, zerotohero, terlajak laris, dato aliff syukri, jutawan terlajak laris, jutawan aliff syukri
 
Top