Pmpc cimb

kay2155

freshman
Joined
Jan 12, 2010
Messages
62
Likes
0
Points
0
Offline
#1
harini tgok kat cimb clicks ada pemotongan PMPC ANUAL FEE rm8.00...
PMPC tu untuk ape ye...ada sape2 tahu

t.kasih..
 
Joined
Apr 2, 2010
Messages
2,005
Likes
0
Points
0
Offline
#7
PMPC tu cas penggunaan kad ATM (yang cucuk keluar duit tu) dan pengunaan mesin ATM sekali la..hehe

kad debit tak tau la cas ke tak..sebab kad debit pon boleh cucuk keluar duit jugak..hehe

tapi rasanya kalau ada 10 kad, bayaran tetap RM8 je kot..tak tau lah camne sebab tak pernah plak sampai banyak² kad..yang satu kad tu pon jarang guna :D
 
Joined
Apr 15, 2009
Messages
3,514
Likes
1
Points
0
Offline
#8
Nasib baik aku tak guna Cimb :D
Maybank kalo dalan sebelum lebih 4 kail kuar duit kena cas 50 sen untuk setip kuar lepas tu..
Tapi benda tu telah dimansuhkan bebaru ini..
Yeah Maybank memang customer care :p
 
Joined
Jan 12, 2010
Messages
62
Likes
0
Points
0
Offline
#9
PMPC tu cas penggunaan kad ATM (yang cucuk keluar duit tu) dan pengunaan mesin ATM sekali la..hehe

kad debit tak tau la cas ke tak..sebab kad debit pon boleh cucuk keluar duit jugak..hehe

tapi rasanya kalau ada 10 kad, bayaran tetap RM8 je kot..tak tau lah camne sebab tak pernah plak sampai banyak² kad..yang satu kad tu pon jarang guna :D

jadi btullah potongan untuk kad atm yee...terima kasih ye korang seme...jadi nmpak gyenya thun dpan kne ptonglah
lagi akaun aku rm8...byak222
 
Joined
Apr 2, 2010
Messages
2,005
Likes
0
Points
0
Offline
#10
alah..apa sangatlah RM8 tu..hujung taun dapat bonus pon dah lebih RM8..

kalau tanak bayar RM8 pon boleh..nak keluar duit gi beratur kat kaunter..pastu suruh bank tutup semua mesin ATM..
 

tpa

freshman
Joined
Sep 6, 2013
Messages
1
Likes
0
Points
0
Offline
#11
tapi sy kene rm 15 ... kalau 10 ok la kot . . ala..sy student ap la bonus sgat ?
alah..apa sangatlah RM8 tu..hujung taun dapat bonus pon dah lebih RM8..

kalau tanak bayar RM8 pon boleh..nak keluar duit gi beratur kat kaunter..pastu suruh bank tutup semua mesin ATM..
 
Top