Perniagaan apa yang korang buat sekarang?

fadfunky

freshman
Joined
Jun 23, 2016
Messages
31
Points
8
Age
30
selain google adsense, saya tgh mencari peluang berbisnes di eBay... ade siapa2 tahu selok belok disana ?
 

Fazli7

freshman
Joined
Jan 1, 2015
Messages
22
Points
3
Saya tengah berjinak-jinak dengan perniagaan di Ebay. Disamping itu sedang belajar Adwords dan FB ads juga,
 

runaldy

Newbie
Joined
Sep 3, 2010
Messages
223
Points
18
cakap pasal adsense..mmg leh wat org nangis..payment dah x mcm dulu lagi..skang ni cpc untuk bahasa mesia sikit je... +Nangiss+
+Nangiss+
Try ler buat yg omputih punya. Saya punya pon tak dapat byk, skit jer, tapi kira oklah

dah bertahun try apply adsense..tak pernah lulus.
adsense utk vid youtube +Panas+
 

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
526
Points
28
dah bertahun try apply adsense..tak pernah lulus.
adsense utk vid youtube +Panas+

nk senang beli je bro akaun tu..x yah pening kepala..
 

Lovemimi123

freshman
Joined
Jul 4, 2021
Messages
59
Points
6
Age
31
sekarang buat perniagaan pun xbagus lepak je di sugarbok, tunggu tengok bila keadaan jadi baik nnt
 
Top