Pernah dengar Bitcoin,Litecoin atau Dealcoin?

emily95

freshman
Joined
Dec 8, 2014
Messages
6
Likes
0
Points
0
Offline
#1
(*Bukan MLM/Skim cepat kaya*)
Dh tk mampu nak beli bitcoin sekarang.. kerana value dia jatuh..

Tapi skrg Malaysia sudah ada wang elektronik sendiri!
Yang sdh terlepas untuk Bitcoin tidak apa.. Sekarang ada Dealcoin!!

Min. RM50 investment sahaja..

Masa saya invest, saya beli satu Dealcoin untuk RM1.30++

Dalam masa 2 BULAN lbh, sekarang sudah jadi RM4.00!!

4 X GANDA income pasif saya..

Screenshot gambar akaun saya

View attachment 19198

View attachment 19199

Reply or whatsapp 0164343024 for more info!
 
Joined
Dec 8, 2014
Messages
6
Likes
0
Points
0
Offline
#4
Layari laman web ini untuk membeli Dealcoin tersebut.. minimum RM50 je!
www . worlddealcoin . com
Untuk keterangan lanjut tentang Dealcoin layari
www . dealcoin2u . com

Kalau nak tau lebih blh kaitkan dengan Bitcoin.. Boleh google "Bitcoin"
 
Joined
Dec 8, 2014
Messages
6
Likes
0
Points
0
Offline
#5
Mata wang macam "ringgit"/USD/SGD perlu syariah compliance? Dealcoin ini adalah virtual currency juga..
 
Joined
Jul 25, 2013
Messages
212
Likes
23
Points
18
Offline
#8
Ada orang joinkah?
Apa2 pun aku tak minat sangat, benda2 macam ni. Tengok bitcoin lah, dah berapa juta hilang lenyap.

[update] aiyoo,aku search link "www . worlddealcoin . com" tulisan china saje. bukan benci, tapi faham pekebenda. ingatkan nak currency ape. Lebih tepat bitcoin tu, cryptocurrency. Dealcoin ini ape? nak tahu jugak ape dibelakang nya. Macam USD? Ok, takpelah tolak lah. USD tunggu masa nak jatuh je.
 

rose18

freshman
Joined
May 16, 2018
Messages
17
Likes
0
Points
1
Age
23
Offline
#9
Tahukah anda, Bitcoin juga boleh ditukarkan kepada Ethereum, Dash, Monero & sebagainya melalui rTrader. Malahan, coin-coin tadi juga boleh ditukarkan kepada MYR melalui SlithEx. Rasai tempoh pengeluaran MYR yang singkat ke dalam bank anda.
 
Last edited:
Top