Perjuangan pasukan Kelantan dalam Piala Malaysia 2011...

Joined
Jan 16, 2009
Messages
1,448
Likes
1
Points
38
Offline
#1


Salam rakan rakan WC

Selaku penyokong setia pasukan Kelantan,
saya mewujudkan thread ini untuk berkongsi tentang status terkini Piala Malaysia

Sayang sekali semalam pasukan Kelantan telah dikecewakan di peringkat suku akhir
Semoga tahun depan dapat rangkul Piala Malaysia lagi sekali :)

Tahun ni,kami peminat bolasepak Piala Malaysia penyokong pasukan Kelantan ingin mengucapkan....

Sayonara Piala Malaysia !!!

Kepada penyokong pasukan lain yg berjaya mara ke separuh akhir,bergembira lah semua mcm ketika...
kami bergembira ketika menang Piala Malaysia tahun lepas :D
 
Joined
Jan 16, 2009
Messages
1,448
Likes
1
Points
38
Offline
#5
tu la,kalau malam tadi gol di kira kalau bola lannggar tiang,memang kompem kelantan menang hihi
 

sumri

freshman
Joined
Dec 16, 2009
Messages
2,419
Likes
1
Points
38
Offline
#7
tumpang sedey.. tapi apa2 pun, TRW tetap di hati walaupun kalah - kalah bermaruah.. cuba lagi next season.
 

arm

Newbie
Joined
Sep 2, 2006
Messages
864
Likes
0
Points
16
Offline
#9
Tahniah Terengganu. Tahniah jugak untuk Kelantan. Cuba lagi tahun depan. Ok laaa at least dpt masuk Piala Malaysia. Drpd Pahang yang langsung tak masuk, huhuhu... apa nak jadik lah dgn pasukan negeri aku ni.
 
Top