Percuma 1 Tahun Panda Internet Security 2009 Dengan License Key

nasa_nyer

Senior
Joined
Aug 2, 2008
Messages
721
Points
18
bro..saya rasa ada kesilapan dalam susunan kaedah bro tu..

yang kaedah 5 tu tukar ke kaedah 4,

yang kaedah 4 tu turun 5.

tadi saya buat macam yang bro tu tak jadi.

hehe
 

uzairubiah

Newbie
Joined
Sep 21, 2006
Messages
551
Points
16
Age
37
opss ..sori..aku betulkan sekarang juga..
 

nasa_nyer

Senior
Joined
Aug 2, 2008
Messages
721
Points
18
bro..aku dah install...tapi nak tanya, panda ni boleh jadi antivirus jugak ke? sebab aku dah uninstall antivirus lama aku, semata-mata nak install panda ni..
 

surfaddict

Senior
Joined
May 31, 2006
Messages
2,116
Points
38
Erm internet security lebih bagus dr antivirus..even guna brand yg berbeza..Internet security biasanya datang sekali dengan antivirus. Kalau panda ni mungkin mcm tu juga..maaf sy tak install panda sbb dah ada "casper" dlm ni.
 

uzairubiah

Newbie
Joined
Sep 21, 2006
Messages
551
Points
16
Age
37
internet security lebih baik dari antivirus..jangan risau..selalu la update.
 
Top