Pencarian Pelan Internet Postpaid Terbaik di Malaysia

Joined
Aug 28, 2017
Messages
42
Likes
1
Points
8
Age
29
Offline
#1
Hai semua. Aku nak subscribe pelan internet postpaid yg menawarkan kuota internet yg byk. Kwn-kwn, boleh tlg cadang mana satu pelan internet postpaid yg terbaik di Malaysia? Umobile, Maxis, Celcom atau DiGi?
 
Last edited:
Joined
Aug 28, 2017
Messages
50
Likes
0
Points
6
Offline
#2
Hai semua. Aku nak subscribe pelan internet postpaid yg menawarkan kuota internet yg byk. Kwn-kwn, boleh tlg cadang mana satu pelan internet postpaid yg terbaik di Malaysia? Umobile, Maxis, Celcom atau DiGi?
Aku rasa kak boleh cuba pelan internet postpaid yg ditawarkan oleh Maxizzz atau Telco C. Pelan internet mereka ada byk kuota internet. Ttp kena tengok budget kamu juga.
 
Last edited:
Joined
Aug 28, 2017
Messages
33
Likes
0
Points
6
Age
26
Offline
#3
Hai semua. Aku nak subscribe pelan internet postpaid yg menawarkan kuota internet yg byk. Kwn-kwn, boleh tlg cadang mana satu pelan internet postpaid yg terbaik di Malaysia? Umobile, Maxis, Celcom atau DiGi?
Aku guna internet postpaid plan Telco C. Tapi aku tak pasti mana satu internet postpaid plan yg lebih bagus dan jimat kos.
 
Last edited:
Joined
Aug 29, 2017
Messages
17
Likes
0
Points
1
Age
31
Offline
#4
Hai semua. Aku nak subscribe pelan internet postpaid yg menawarkan kuota internet yg byk. Kwn-kwn, boleh tlg cadang mana satu pelan internet postpaid yg terbaik di Malaysia? Umobile, Maxis, Celcom atau DiGi?
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
17
Likes
0
Points
1
Age
31
Offline
#5
Hai semua. Aku nak subscribe pelan internet postpaid yg menawarkan kuota internet yg byk. Kwn-kwn, boleh tlg cadang mana satu pelan internet postpaid yg terbaik di Malaysia? Umobile, Maxis, Celcom atau DiGi?
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
17
Likes
0
Points
1
Age
31
Offline
#6
Hai semua. Aku nak subscribe pelan internet postpaid yg menawarkan kuota internet yg byk. Kwn-kwn, boleh tlg cadang mana satu pelan internet postpaid yg terbaik di Malaysia? Umobile, Maxis, Celcom atau DiGi?
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
17
Likes
0
Points
1
Age
31
Offline
#7
Hai semua. Aku nak subscribe pelan internet postpaid yg menawarkan kuota internet yg byk. Kwn-kwn, boleh tlg cadang mana satu pelan internet postpaid yg terbaik di Malaysia? Umobile, Maxis, Celcom atau DiGi?
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan+Pesanan+
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
9
Likes
0
Points
1
Age
35
Offline
#8
Hai semua. Aku nak subscribe pelan internet postpaid yg menawarkan kuota internet yg byk. Kwn-kwn, boleh tlg cadang mana satu pelan internet postpaid yg terbaik di Malaysia? Umobile, Maxis, Celcom atau DiGi?
Boleh lah cuba pelan postpaid Celcom. Kawan ku beritahu aku Celcom ada bagi telefon percuma kalau sign pelan baru. Nampaknya memang berbaloi
 
Joined
Oct 26, 2016
Messages
8
Likes
0
Points
1
Age
25
Offline
#9
Biasa Celcom package mahal, tapi data byk.
Kena kuat usage baru blh consider.
Klo usage tak kuat, tu mcm tak berbaloi.
Lbh baik survery digi ngan umobile dulu.
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
21
Likes
0
Points
1
Age
26
Offline
#10
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan+Pesanan+
Tu bukan mahal sikit sahaja, tu memang mahal gila, saya rasa tak ada beberapa orang mampu bayar dengan harga pelan tu. Percuma sms dan percuma call dah benda biasa lah bagi postpaid. Saya punya pelan sekarang pon ada percuma banyak, tapi harga tak mahal macam pelan yang kamu kata.
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
21
Likes
0
Points
1
Age
26
Offline
#11
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan+Pesanan+
Tu bukan mahal sikit sahaja, tu memang mahal gila, saya rasa tak ada beberapa orang mampu bayar dengan harga pelan tu. Percuma sms dan percuma call dah benda biasa lah bagi postpaid. Saya punya pelan sekarang pon ada percuma banyak, tapi harga tak mahal macam pelan yang kamu kata.
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
21
Likes
0
Points
1
Age
26
Offline
#12
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan+Pesanan+
Tu bukan mahal sikit sahaja, tu memang mahal gila, saya rasa tak ada beberapa orang mampu bayar dengan harga pelan tu. Percuma sms dan percuma call dah benda biasa lah bagi postpaid. Saya punya pelan sekarang pon ada percuma banyak, tapi harga tak mahal macam pelan yang kamu kata.
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
42
Likes
0
Points
6
Age
27
Offline
#13
Aku guna internet postpaid plan Telco C. Tapi aku tak pasti mana satu internet postpaid plan yg lebih bagus dan jimat kos.
Nak internet kouta banyak maksud kena bayar banyak juga, tak ada mana satu yang lebih jimat kos atau harga yang rendah, sekarang postpaid yang ada Internet banyak semua kena RM100++, lebih baik duduk dekat cafe yang ada free wifi dan minum satu kopi, lepas tu boleh guna internet 3-4 jam.+Haha+
 
Joined
Aug 30, 2017
Messages
31
Likes
0
Points
6
Age
31
Offline
#14
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan+Pesanan+
ya,aku bru ja pkai yg plan 100gb .pehhh mmg puas ati,smpai pegi kje lmbt aku tgh mlam asik on9,maklum la data byak mlmpau.hahah.free muzik dgn video so korg bole guna data tuk bnda kgunaan lain
 
Joined
Aug 30, 2017
Messages
31
Likes
0
Points
6
Age
31
Offline
#15
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan+Pesanan+
ya,aku bru ja pkai yg plan 100gb .pehhh mmg puas ati,smpai pegi kje lmbt aku tgh mlam asik on9,maklum la data byak mlmpau.hahah.free muzik dgn video so korg bole guna data tuk bnda kgunaan lain
 
Joined
Aug 30, 2017
Messages
31
Likes
0
Points
6
Age
31
Offline
#16
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan+Pesanan+
ya,aku bru ja pkai yg plan 100gb .pehhh mmg puas ati,smpai pegi kje lmbt aku tgh mlam asik on9,maklum la data byak mlmpau.hahah.free muzik dgn video so korg bole guna data tuk bnda kgunaan lain
 
Joined
Aug 29, 2017
Messages
17
Likes
0
Points
1
Age
31
Offline
#17
Biasa Celcom package mahal, tapi data byk.
Kena kuat usage baru blh consider.
Klo usage tak kuat, tu mcm tak berbaloi.
Lbh baik survery digi ngan umobile dulu.
Celcom ada banyak pakej bagi yang guna sikit data ataupun banyak pun ok je. Biasa pakej Celcom ni datang dengan banyak percuma bagi panggilan, sms, whatsapp, wechat, musik dan banyak lagi+Hmm+
 
Joined
Sep 1, 2017
Messages
59
Likes
0
Points
6
Age
24
Offline
#18
ya,aku bru ja pkai yg plan 100gb .pehhh mmg puas ati,smpai pegi kje lmbt aku tgh mlam asik on9,maklum la data byak mlmpau.hahah.free muzik dgn video so korg bole guna data tuk bnda kgunaan lain
Aku juga tau pelan internet ni. Pengguna hanya perlu byr RM188 sebulan, bolehlah dpt 100GB internet, 100GB Video Walla, panggilan tanpa had, whatsapp & wechat tanpa had, free musik dll. Lagipun, customer yg sign up pelan internet ni boleh dpt smartphone percuma. Pelan internet ni memang menarik betul!
 
Joined
Aug 28, 2017
Messages
42
Likes
1
Points
8
Age
29
Offline
#19
Celcom ada pelan postpaid yang baru, 100GB dan 50GB data. Harga tu mungkin tinggi sikit tapi ada banyak lagi yang percuma dalam pelan ni. Kena tengok berapa bajet kak dan berapa banyak kuota data yang perlukan
Wah, nampaknya pelan internet mampu memenuhi keperluan kuota internet aku. Aku akan buat survey nanti. Terima kasih atas info ni.
 
Joined
Aug 28, 2017
Messages
42
Likes
1
Points
8
Age
29
Offline
#20
Aku juga tau pelan internet ni. Pengguna hanya perlu byr RM188 sebulan, bolehlah dpt 100GB internet, 100GB Video Walla, panggilan tanpa had, whatsapp & wechat tanpa had, free musik dll. Lagipun, customer yg sign up pelan internet ni boleh dpt smartphone percuma. Pelan internet ni memang menarik betul!
Wohoo! Byk kuota internet yg diberi. Byk faedah lain yg ditawarkan juga. Nampaknya, memang berbaloi. Terima kasih atas cadanganmu ^^
 
Top