[PANAS] Withdraw Paypal Ke Bank Tempatan Di Malaysia

ramfir

Senior
Joined
Dec 4, 2006
Messages
1,726
Points
38
Berita terkini, tidak lama lagi anda boleh mengeluarkan wang
dari paypal ke bank tempatan.

paypal-update.JPG




Bukan itu sahaja, anda juga boleh berurusniaga dalam
matawang Ringgit

paypal-myr.jpg


.

p.s: Retweet dengan menekan butang dibawah:


.
.
 
Last edited:

hamizi

Newbie
Joined
Oct 9, 2007
Messages
243
Points
16
Age
42
Alhamdulillah...jalan kesenangan semakin terbuka luas untuk rakyat Malaysia yang pandai ambil peluang. Dulu nak register paypal pun siap kena gi Singapore.

Tak lama lagi bukan setakat boleh register Paypal guna laptop dalam rumah setinggan aku ni, malah InsyaAllah boleh pulak transfer terus ke bank tempatan.

Seperti biasa, untuk dapat sesuatu, kena lah lepaskan sesuatu (macam ayat otai ebayer je :)) Bersedialah pulak untuk menerima polisi-polisi tambahan yang akan diperkenalkan. Takpe di mana ada kemahuan di situ ada jalan...

- Urusniaga langit terbuka -
 

SFX

Senior
Joined
Apr 1, 2008
Messages
1,930
Points
38
usd5 ok la tu
 

madno

Senior
Joined
Jun 12, 2007
Messages
662
Points
18
hmmm. malaysia semakin update ngan teknologi.

tapi ader gak mat salleh pk malaysia nih termasuk dalam

golongan negara yang high fraud. aku rase 10 tahun dulu ye la.
 

le_buy

freshman
Joined
Oct 21, 2009
Messages
8
Points
0
salam..ada x info camne nk register & withdraw melalui paypal ni?
 

codak

freshman
Joined
Apr 24, 2009
Messages
571
Points
0
bestnyer.....bagus2
 

azeri

Senior
Joined
Oct 14, 2009
Messages
339
Points
18
Makin ramai internet user makin mudah lah urusan cyber ni kan. Entahlah akan datang mcm mane lah plak.
 
Top