Palmbux - PTC yg membayar!

himira

Newbie
Joined
May 3, 2008
Messages
1,143
Points
38
bro, jom la gak tukar2 ptc ngan aku...aku join under ko, ko join under aku, ok? aku ada palmbux, neobux, incrasebux ngan hybux...
bro syedz,

semua aku dah ade..ade tak yang belum lagi aku join?

ko pun jomla join aku kat 50clicks
 

mdsyah

Newbie
Joined
Sep 14, 2009
Messages
752
Points
16
bor syed, sory la.. bz sket.. sy join kan increase bux tu k
 

dgmax1

freshman
Joined
Oct 19, 2009
Messages
763
Points
0
hoho, active sunguh korang yer :D
 

himira

Newbie
Joined
May 3, 2008
Messages
1,143
Points
38
ak penah dpt payment..



nk join leh klik siggy aku..:)
tahniah bro..

aku bru je nk join bawh ko,tp tgk2 aku dah ada register awl cuma xaktif jek..

sori bro..
 

himira

Newbie
Joined
May 3, 2008
Messages
1,143
Points
38
paypal kena ada kredit kad kan?
bro dah dftr paypal ke lum?

ada debit kad tak?

nk saya tlg register kan ker?

pm sy..
 

himira

Newbie
Joined
May 3, 2008
Messages
1,143
Points
38
Top