Nude sandal!!!(SANDAL BOGEL) terbaru..LIMITED kt Malaysia!

adibhaha

freshman
Joined
Apr 6, 2012
Messages
125
Points
16
…tanpa tali Cuma melekat di kaki...

Sangat RINGAN dan amat selesa di pakai pada tapak kaki anda!
Semua mata yang memandang pasti akan menjeling-jeling MALU
TAPI MAU melihat selipar yang unik ini melekat di kaki anda.
Nak bertanya beli kt mana TAPI MALU ??
Boleh di cuci dan di gunakan berulang-ulang kali
Dilengkapi dengan pelekat istimewa
Tidak Meninggalkan kesan melekit pada kaki
anda!
Cutting adalah UNISEX. Yang membezakan adalah corak sahaja
Sesuai untuk aktiviti riadah di tepi pantai, pusat beli belah, bersukan dsbnya
TIDAK terdapat di pasaran Malaysia.
nude sandal.jpg

Harga Normal RM29.90 TAPI harga PROMOSI Cuma

RM25.00 shj.



KOS PENGHANTARAN
***********************************************
Penghantaran akan dibuat dalam masa 24 jam selepas pengesahan
pembayaran. Caj-caj adalah seperti berikut:-

Semenanjung : Rm6
Sabah & Sarawak : RM8

Saiz

S : 24cm

M : 26cm

L : 28cm

XL : 30cm( tiada stok)




Stok terhad.

Sila order design pilihan anda!

boleh buat order dari link ni http://www.seliparbogel.net
 
Last edited by a moderator:

adibhaha

freshman
Joined
Apr 6, 2012
Messages
125
Points
16
tu la...boleh la try..sy pun teruje nggn bende ni..sandal melekat sendiri ni mcm pelik je..just for sharing...sy pun belum pandai nak jadik affiliate..haha
 

adibhaha

freshman
Joined
Apr 6, 2012
Messages
125
Points
16
kuat...insyaallah tak tercabot kalau di kejar anjing..hihi
 

Awan Fantasia

freshman
Joined
Sep 8, 2011
Messages
67
Points
0
Selipat 18SX lah yea kalau dah macam nie nama...hehehe
 
Joined
Mar 15, 2012
Messages
299
Points
0
berminat..tp link tak leh buka..:(
 
Top