Joined
Nov 26, 2007
Messages
1,218
Likes
2
Points
38
Offline
#22
Kalau rasa hidup tengah serabut.
Ada masalah atau tengah susah.
.
Takda benda lain kena repair.
Klik sini Sini >> http://www.formula-rezeki.com
.
.
Melainkan betulkan solat.
.
Kalau selalu duk lambat tu cuba awalkan. Kalau duk tinggal subuh gajah tu cuba bangun awal. Kalau rasa kosong tu laju-laju cuba slowkan dengan tambah zikir sikit. Tak pernah selawat cuba selawat.
.
Hidup tak betul sebab solat tak betul. Itu je.
.
.
Macam mana hidup nak OK kalau solat K.O?
.
.
Tipu orang lain bolehlah. Tipu diri sendiri dengan Allah boleh ke? Sendiri tahulah solat selalu pukul berapa kan.
.
Tak perlu beritahu orang. Takda sapa nak ambik tau. P repair ja.
Set target. Mula-mula cuba buat tuk 3 hari. Kalau berjaya, cuba maintain tuk seminggu pulak. Kalau fikir susah, memang susahlah jadinya.
.
Solat pun mesti dicapai dengan target. Janji dengan diri 'Aku nak ubah dan jadi lebih baik mulai hari ni'.
.
Semoga Allah redha dengan usia hidup yang aku habiskan ni penuh makna.
.
Klik sini Sini >> http://www.formula-rezeki.com

 
Top