NEW: Designer buat banner diperlukan...

nasiramli

freshman
Joined
Sep 13, 2008
Messages
4
Points
1
Salam..Alkisah...

Saya pun memerlukan seorang designer untuk buat banner animasi, saiz banner yang saya nak ialah

1-240 x 60
2-125 x 125
3-120 x 60
4-468 x 60
5-729x90

kepada yang berminat sila nyatakan harga anda post kat sini atau pm saya pon xpe..
harga yang berpatutan diutamakan..

jika dipersetujui saya akan masukkan setengah bayaran dahulu selepas siap lagi setengah..

tq wangcyber
 

nasiramli

freshman
Joined
Sep 13, 2008
Messages
4
Points
1
alhamdulillah, saya dah dapat PM dan dah pilih designer. cuma nak bgtau, nnti kalo org lain nk mintak servis, kalo boleh anda sertakan dgn portfolio dan harga sekali. senang untuk org macam saya pilih dan buat keputusan. tq wangcyber.
 

mustaqim

freshman
Joined
Dec 26, 2010
Messages
700
Points
18
Salam..Alkisah...

Saya pun memerlukan seorang designer untuk buat banner animasi, saiz banner yang saya nak ialah

1-240 x 60
2-125 x 125
3-120 x 60
4-468 x 60
5-729x90

kepada yang berminat sila nyatakan harga anda post kat sini atau pm saya pon xpe..
harga yang berpatutan diutamakan..

jika dipersetujui saya akan masukkan setengah bayaran dahulu selepas siap lagi setengah..

tq wangcyber

ayat TT ni macam thared aku je.. hehe.. projek same kot ni... hehe :D
 

nasiramli

freshman
Joined
Sep 13, 2008
Messages
4
Points
1
tq bro mustaqim...
pinjam ayat..
hahaha...
insyaAllah, jika diizinkan...
 
Top