Nak Tanya Pasal Barang Vintage!

Cikgu Loh

Senior
Joined
Nov 22, 2010
Messages
1,732
Points
0
Age
30
Saya ada banyak menyimpan setem-setem lama.range 1800-1980 Nak tanya korang siapa ebayer yang berada di Kelantan sekarang? Saya nak JV dengan sesiapa ebayer untuk penjualan setem saya ini..hehe..Kalau ada saya nak jumpa terus.

Taglah kawan-kawan korang kat WC atau Facebook ye..hehe..

WC Besyh......
 

rajaotai

Newbie
Joined
Sep 8, 2008
Messages
168
Points
16
Saya kat kelantan. Tapi tak pernah pulak terjerumus dalam ebay ni. Hehe
 

Cikgu Loh

Senior
Joined
Nov 22, 2010
Messages
1,732
Points
0
Age
30
Hehe. Kalau ada ebayer di Kelantan sekarang, leh la Jumpa..hehe. Nak JV!
 

begrie

freshman
Joined
May 14, 2009
Messages
50
Points
0
hoh molep2.
jv nge kawe la kalu demo sudi.
hubungi kawe kalu demo buko thread ni mula 017-...903..59.29
lokasi koto bahru.
kalu alik ulu x cekak nok g hahah
 

Cikgu Loh

Senior
Joined
Nov 22, 2010
Messages
1,732
Points
0
Age
30
hoh molep2.
jv nge kawe la kalu demo sudi.
hubungi kawe kalu demo buko thread ni mula 017-...903..59.29
lokasi koto bahru.
kalu alik ulu x cekak nok g hahah

Cek PM demo.. Kawe dah balas..hehe
 

Faily Noor

freshman
Joined
Mar 10, 2011
Messages
51
Points
0
Saya ada banyak menyimpan setem-setem lama.range 1800-1980 Nak tanya korang siapa ebayer yang berada di Kelantan sekarang? Saya nak JV dengan sesiapa ebayer untuk penjualan setem saya ini..hehe..Kalau ada saya nak jumpa terus.

Taglah kawan-kawan korang kat WC atau Facebook ye..hehe..

WC Besyh......


Wah...! Menarik...Nasib baik Tuan jauh..klu dekat bleh la juga Boobie mcm sy tumpang sekaki...;)...
 
Top