*****Mini Seminar Perniagaan Internet*****

Joe Fizzow

Senior
Joined
Jul 20, 2009
Messages
725
Points
18
As-salam dan selamat sejahtera kepada semua warga WC yang
ceria dan hebat-hebat.

Saya sebagai wakil kepada Usahawan Internet Pantai Timur (UIPT)
ingin mewar-warkan atau dengan kata lain ingin mengumumkan
bahawa UIPT ingin membuka peluang untuk anda yang khususnya
berada di pantai timur iaitu Kelantan, Terengganu, dan Pahang
bagi menghadiri ke Mini Seminar di Kuala Terengganu
pada 19 Mac 2011.


Sebuah Mini Seminar Asas Perniagaan Di Internet Oleh
Pakar-Pakar Perniagaan Internet Kini Dibuka Buat Semua



PERHATIAN: Mini seminar ini TIADA kaitan dengan cari orang
dan tipu orang. TIADA kaitan dengan Multi Level Marketing (MLM).
TIADA kaitan dengan skim pelaburan di internet.
Tetapi, ianya KHUSUS tentang tips, strategi dan cara
pakar perniagaan buat duit di internet.
Dan ia merupakan teknik yang SEBENAR dari pakar-pakar!

Para pakar ini akan tunjukkan secara LIVE, berdepan-depan,
tanpa menyorok muka, untuk menunjukkan kepada anda bagaimana
caranya anda boleh jana pendapatan di internet.
Tiada unsur penipuan langsung yang bakal didedahkan.
Mengapa mereka nak tipu sedangkan anda bakal berjumpa dengan
mereka dan boleh HENTAM mereka secara terus jika mereka menipu anda!

Jika mereka dulu seorang ZERO, tak tahu apa-apa tentang
perniagaan internet boleh berjaya, mengapa anda tidak boleh?
Perhatikan, adakah anda tergolong daripada mereka di bawah ini?..

[YA] Telah mencuba berbagai perniagaan atau skim mendapatkan duit
melalui internet yang menjanjikan keuntungan besar, tetapi
sebaliknya wang anda pula yang lesap?

[YA] Ingin menceburi perniagaan internet yang sebenar tetapi
tidak tahu kaedah yang betul untuk bermula?

[YA] Telah mempunyai perniagaan dan ingin mengembangkannya melalui
internet untuk mencapai pasaran yang lebih luas dan menembusi
pasaran global!

[YA] Letih mengikuti seminar dan bengkel perniagaan internet yang
merapu-rapu tetapi anda sendiri masih GAGAL membina perniagaan
internet anda sendiri?

[YA] Bosan dan mengantuk membaca ebook dan segala macam panduan
membina perniagaan internet tetapi banyak masalah teknikal
yang anda tidak boleh memahaminya dan tidak dapat menyelesaikannya?

MINI SEMINAR PERNIAGAAN INTERNET

Sumber Dari PAKAR-PAKAR Beserta Langkah Demi

Langkah Mengenai ASAS PERNIAGAAN DI INTERNET!

Sesi Pertama Mini Seminar
--------------------------

[YA] Kami akan menerangkan flow perniagaan internet yang
sebenar kepada anda supaya anda lebih jelas tentang
perjalanan sesebuah perniagaan di internet.

[YA] Kami akan menerangkan kepada anda asas perniagaan internet
secara keseluruhannya. Ini termasuklah; Bagaimana caranya
untuk membina perniagaan di internet.

Bagaimana berlakunya proses jual beli di internet.
Bagaimana anda boleh dapat duit dari internet.
Bagaimana mendapatkan pelanggan yang berpotensi dan tergeted.
Bagaimana menjalankan pemasaran agar lebih ramai melihat
barangan yang anda niagakan. Apa yang perlu anda lakukan
supaya ramai yang berminat dengan barangan yang anda niagakan.

[YA] Kami akan terangkan bidang-bidang yang terdapat dalam
perniagaan internet. Kami akan terangkan apakah bidang-bidang
yang berpotensi untuk anda jalankan bagi mencapai pendapatan
yang cukup tinggi.

Kemudian, kami akan cungkil minat anda terhadap bidang-bidang
yang didedahkan.


Sesi Kedua Mini Seminar
------------------------

[YA] Dalam sesi kedua ini, kami akan pecahkan anda kepada beberapa
kumpulan mengikut minat yang anda pilih berdasarkan bidang-bidang
perniagaan internet yang telah didedahkan.

Dalam kumpulan tersebut, perbincangan akan dikendalikan oleh
ahli-ahli Usahawan Internet Pantai Timur yang berpengalaman luas
dalam bidang masing-masing. Dengan mengikuti sesi kedua ini,
anda bagaikan mendapat 'personal coaching' bernilai RM 1000 ke
RM 2000 yang dibuka di luar sana.


Ingin mengetahui lebih lanjut layari DI SINI

Sekian. Terima kasih.


Faizul Noor
Wakil UIPT
 

Tengku Faris

Newbie
Joined
Oct 8, 2009
Messages
2,796
Points
36
Suatu program yang julung-julung kalinya diadakan di Pantai timur Semenanjung Malaysia..

Pasti mendapat sambutan yang luar biasa hebat! Tahniah IM Pantai Timur.. :)
 

akongb

freshman
Joined
Mar 5, 2010
Messages
174
Points
16
bayaran tu untuk kedua2 sesi ke?
 

Joe Fizzow

Senior
Joined
Jul 20, 2009
Messages
725
Points
18
Suatu program yang julung-julung kalinya diadakan di Pantai timur Semenanjung Malaysia..

Pasti mendapat sambutan yang luar biasa hebat! Tahniah IM Pantai Timur.. :)
Ya julung-julung kali diadakan di Pantai Timur..Siapa datang ni memang tak rugi..:)

bayaran tu untuk kedua2 sesi ke?
Ya akongb..bayaran ni untuk kedua sesi tu..Berminat grab terus.....:)

Nie satu seminar yang terbaik untuk sesiapa yang ingin tahu asas-asas perniagaan internet...jom pakat join mini seminar nie....banyak faedahnya tuh....
bayangkanlah 2 sesi 1 sesi penerangan dan 1 sesi lagi sesi kumpulan...wah best2..
saya mesti join...
Ya bro Firdaus...banyak faedah ni..dapat kenal antara satu sama lain..Yang penting support berterusan ni...

Wah memang best la...hehehehe..:)
 

shaifulazhan

Senior
Joined
Dec 1, 2009
Messages
1,705
Points
38
Saya datang nanti bro :)
Sebab ramai BIG IM yang turun saya dengar..
 

Cikgu Loh

Senior
Joined
Nov 22, 2010
Messages
1,732
Points
0
Age
29
Satu mini seminar yg akan membantu lagi lebih ramai masyarakat di luar sana mengenai perniagaan internet dengan lebih jelas.

Sangat hebat dan pastinya saya akan turut join!..
 

Joe Fizzow

Senior
Joined
Jul 20, 2009
Messages
725
Points
18
Saya datang nanti bro :)
Sebab ramai BIG IM yang turun saya dengar..
Datang bro..jumpa di sana.:)

hebat! Saya pun turun memberi sokongan!
Dapat jumpa lagi Gero di sana. Sokongan dari Gero amat dialu-alukan.:) Hebat!

Satu mini seminar yg akan membantu lagi lebih ramai masyarakat di luar sana mengenai perniagaan internet dengan lebih jelas.

Sangat hebat dan pastinya saya akan turut join!..
Ya Pok Loh, ia memang akan buka dan minda masyarakat terutamanya dari Pantai Timur..:)
 

akongb

freshman
Joined
Mar 5, 2010
Messages
174
Points
16
tumpang bertanya.
macam mana nak bayar dengan paypal?xde button paypal pn
 
Last edited:

akongb

freshman
Joined
Mar 5, 2010
Messages
174
Points
16
incik,book dulu bole?malam ni x bole nak masuk m2u.system refresh katenyer.esok wat payment.amin
 

Joe Fizzow

Senior
Joined
Jul 20, 2009
Messages
725
Points
18
incik,book dulu bole?malam ni x bole nak masuk m2u.system refresh katenyer.esok wat payment.amin
Ok dah bleh online banking nanti, grab terus..hehehe..

mesti join..peluang yang baik untuk masyarakat pantai timur mengembangkan perniagaan internet :)
Ya zulhilmi..datang jangan tak datang...hehehe..

nak join! :D tapi keadaan tak mengizinkan. huhu.
bila keadaan mengizinkan dtg la nickise...hehehe.
 
Top