Dalam Negara meraba lepas tu dapat ‘rasa’ nikmat sungguh! lelaki bangga ratah sepupu waktu raya

Dellxx

freshman
Joined
Aug 26, 2019
Messages
19
Likes
0
Points
1
Age
26
Offline
#1
Mula-mula dapat meraba lepas tu dapat ‘rasa’ nikmat sungguh! lelaki bangga ratah sepupu waktu raya | di saat umat islam menyambut hari raya mereka pula ‘beraya’ sakan dengan perbuatan maksiat dan terkutuk lebih hina perbuatan tersebut di update dalam laman sosial seolah-olah berbangga dengan kejahatan yang dilakukan.



itulah yang berlaku kepada seorang lelaki ini. Beliau tidak segan silu update di status twitternya bahawa merasa tubuh sepupu sendiri ketika raya.

ikuti printscreen yang menjadi tular dilaman sosial dibawah



daripada apa yang berlaku penulis mengenang kembali apa yang diluahkan oleh mamaliza selaku pemilik baitus solehah di pagenya yang berbunyi

Sampai bila perempuan terus menjadi mangsa ?

1. Mangsa kepada pemangsa

2. Mangsa kepada kehendak nafsu sendiri?

Mangsa kepada pemangsa, seperti dianiya, diperkosa, di ambik kesempatan, dicabul dan dinodai oleh pemangsa yang dikenali. Berlaku dimana mana sahaja, asal ada peluang. Saya sudah sampaikan perungatan kepada emak emak.

Mangsa kepada nafsu sendiri ni yang payah. Waktu hari raya ni lah nak dating dengan kawan sekolah. Maklumlah, sama sama balik kampung, bila jumpa , tengok masing rupa dah makin menawan. Mula nak mengawan. Tak kiranya kawan lama, atau kawan alam maya yang baru dikenali.

Mesti ajak jumpa konon nak merisik. Masalahnya jumpa di bandar, di kebun bunga, diladang atau di rumah sewa mana mana saja yang mengundang makhluk ketiga menjalankan peranan dan tugas merangsang nafsu.

Seawal raya kedua, kami sudah menerima daftar masuk penghuni baru. Tidak mampu pulang beraya dengan keluarga apabila telah sarat mengandung. Keluarga tidak tahu keadaan anak yang menunggu hari nak melahirkan anak.

“Saya mangsa keadaan.”

” keadaan yang bagaimana?”

” saya tidak berniat pun nak melakukan persetubuhan dengan dia, tetapi kalah dengan nafsu apabila sudah diransang. Kami bertemu ditempat sunyi, jauh pandangan orang sebab nak bercerita masalah berat yang sedang dihadapi. Tidak mahu ramai mendengar , dan membawang, saya sedang stress. Saya tertekan dengan masalah yang sedang dihadapi. Tetapi lain yang jadi.

Asalnya sentuhan tangan untuk menyalurkan kekuatan supaya saya kuat dan tabah, peranan makhluk ketiga menjadi sentuhan itu indah dan mengasyikkan. Akhirnya dua dua terkulai dalam pelukan tanpa pakaian. ”

Nasihat saya, tidak usah beri ruang kepada makhluk ketiga melakukan tugas rasmi untuk mengajak manusia bersama sama berada di neraka. Itu memang kerja mereka. Kita yang kena beringat- ingat.

Sekali terjerumus, akan ada ulang kedua dan ketiga. Kali pertama belum mengandung , patutnya cepat cepat istigfar, jauhkan diri. Tetapi rasa indah dan mengasyikkan terbayang di ruang mata. Ditambah pulak bermesej ingat mengingatkan, maka berlaku yang kedua dan ketiga. Akhirnya macam laki bini.

” berapa kerap bilangan persetubuhan haram yang kamu lakukan?”

” setiap kali teringat, terangsang dan berjumpa.”

” gila kau, serupa orang laki bini pjj. Tapi ko lakukan yang diharamkan. Kenapa tidak dihalalkan aja hubungan itu?”

Tanpa jawapan…



Sumber:
https://helloworld-ntjsvrx6uq-an.a.run.app/aHR0cCUzQSUyRiUyRnc5bm5sOS5jbiUyRjc2YXRDM24zWENlUA==
 
Top