Masalah penghantaran barangan online

farzana

freshman
Joined
May 21, 2014
Messages
1
Points
0
saya telah membeli pendrive online beberapa hari lepas. kemudian saya mendapat postage pertama dan chip pendrive tersebut longgar (tidak dalam kualiti yang baik) . pendrive itu saya perlu beri ke rakan saya dan saya pun postlaju.
kemudian sehari lepas buat poslaju tiba2 saya mendapat lagi satu penghantaran pendrive barang yang sama. (dalam kualiti yang baik) dan saya terkejut juga. saya ingat tiada sebarang ganti . saya poslaju lagi kali kedua ini ke rakan saya dan terangkan segalanya. jadi soalan nya di sini, barang lama tu perlu dipulangkan semula kepada seller ke tak ek? seller tu pun tak cakap apa-apa ada buat penghantaran kedua. senyap je. saya nak tanya tapi nanti leceh pulak rakan saya tu nak buat poslaju ke seller tu semula untuk brang yang rosak tu. siapa2 ada yang pernah alami benda sama tak? perlu ke barang rosak tu dipulangkan smula ke seller T_T
 

Lovemimi123

freshman
Joined
Jul 4, 2021
Messages
59
Points
6
Age
30
tanya seller dulu tgk dia apa feedback, nasib baik bukan brg mahal, kalau x mmg sakit hati
 
Top