Manchester United lg Hebat dari Liverpool & Chelsea..kenape ek?

Sape akan juara EPL tahun ni?

  • Manchester United

    Votes: 14 50.0%
  • Liverpool

    Votes: 8 28.6%
  • Chelsea

    Votes: 5 17.9%
  • Aston Villa

    Votes: 1 3.6%

  • Total voters
    28

budakbaek

freshman
Joined
Jul 20, 2008
Messages
784
Points
16
juara epl?c0nferm la MU..aku rase khebtan MU trletak pd prthanan..gndingn mantap antara vidic+ferdinand mmg xdpt dinafikn..susah tuk pihak lwan mnembusi..attacking di0rng p0n mntap gk..r0oney+berbat0v mmg gnding yg mntap tuk menembusi kubu lwan..rembatan christian0 r0nald0 yg sukar dibaca dan ditepis..team w0rk di0rng mmg kuat..dr g0l keeper smpai la pnyerang..
 

RajaKamil

Kawan WC Premium
Super Senior
Joined
Jul 10, 2007
Messages
6,832
Points
48
Age
35
tadi Tott vs Mu sape menang ?
 

letovee

freshman
Joined
Oct 10, 2008
Messages
14
Points
1
Of course la MU jd juara EPL nanti... biarpon aku ni fan Liverpool, tp aku hampeh la... Rafa tu ngok tul... tgk la asyik draw je, skrg dah aib,kalah ngn Middlesbrough ngok tuu.. sape suh jual Keane, tgk skrg, sumer player penat n injured.. dia ingat Torres n Gerrald tu tulang besi, urat dawai, otot Bridgestone ker... kan dah injured.. tgk la kalah ngn Everton dlm Piala FA, skrg kalah plak dlm perebutan EPL... ngokkkkkkkk!!!!!! Kalo gatal sgt tgn nk jual tu, jual la Babel, Ngog, El Zhar, sumer tu striker ngok... humh... puas marah...
MU deserve menang la, salute.. diorg main mmg ade strategi.. pemain star plak byk, Rooney, CR, Berbatov, Tevez, then pemain muda pon leh tahan. x mcm liverpool, pemain muda? ngog? el zhar? taik jer...
 

Sapikk

Newbie
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,135
Points
36
Of course la MU jd juara EPL nanti... biarpon aku ni fan Liverpool, tp aku hampeh la... Rafa tu ngok tul... tgk la asyik draw je, skrg dah aib,kalah ngn Middlesbrough ngok tuu.. sape suh jual Keane, tgk skrg, sumer player penat n injured.. dia ingat Torres n Gerrald tu tulang besi, urat dawai, otot Bridgestone ker... kan dah injured.. tgk la kalah ngn Everton dlm Piala FA, skrg kalah plak dlm perebutan EPL... ngokkkkkkkk!!!!!! Kalo gatal sgt tgn nk jual tu, jual la Babel, Ngog, El Zhar, sumer tu striker ngok... humh... puas marah...
MU deserve menang la, salute.. diorg main mmg ade strategi.. pemain star plak byk, Rooney, CR, Berbatov, Tevez, then pemain muda pon leh tahan. x mcm liverpool, pemain muda? ngog? el zhar? taik jer...

saya yakin dan paham yg saudara kecewa ngn liverpool tol x? tp ade betulnye.. perbezaan liverpool dan man utd bg saye adalah sikap manager.. Rafa jnis terburu2 n MULUT DIE JAHAT..hoho
Fergie die cool dan die pndai rotate player..so fr the long term..mmg ok..
skdr pndangan.. :)
 

wsbucks

freshman
Joined
Jan 28, 2009
Messages
428
Points
16
Sebab die ader pengurus yg hebat spt Sir Alex Ferguson!! Pandai mix up team with pemain muda berbakat dan pemain yg bpengalaman spt Giggs, Scholes and Neville.. Have a strong history compared to pasukan yg len...
More important all players are hunger for trophiess ahahaa~
 

Orenz

freshman
Joined
Sep 8, 2008
Messages
203
Points
16
you'll never walk alone
i will liverpool fan forever
hahaha
 

nuaeman

Newbie
Joined
Sep 26, 2007
Messages
397
Points
18
Man U memang terkenal dengan usaha yang tak kenal erti putus asa. Tengok sahajalaa bagaimana mereka dapat pIala Eropah masa musim 98/99.

AKu juga bersimpati dengan Liverpool. hehe.. tapi memang betul Rafa bab percaturan pemain dia lemau sikit.
 

highlander

Senior
Joined
Sep 25, 2008
Messages
1,670
Points
38
Man U memang terkenal dengan usaha yang tak kenal erti putus asa. Tengok sahajalaa bagaimana mereka dapat pIala Eropah masa musim 98/99.

AKu juga bersimpati dengan Liverpool. hehe.. tapi memang betul Rafa bab percaturan pemain dia lemau sikit.

Ala...Rafa tu dah abes zaman dia dah.:D MU yang tetap menten. Klau Rooney, Ronaldo, Giggs, Berbatov n Park ada,
say bye2la....kat team len nak kejar:rolleyes:
 

Sapikk

Newbie
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,135
Points
36
Man U memang terkenal dengan usaha yang tak kenal erti putus asa. Tengok sahajalaa bagaimana mereka dapat pIala Eropah masa musim 98/99.

AKu juga bersimpati dengan Liverpool. hehe.. tapi memang betul Rafa bab percaturan pemain dia lemau sikit.

bg saya rafa pndai buat percaturann..tp percaturan utk seri dan percaturan utk kejar gol apbile ktinggaln..

lg 1 percaturan utk sumbt gol time 90 + 2 (mse tmbhn nzak) :D

klo tgok statistik pun..mmg mcm tu lvrpool ni..agk plik..
 

Sapikk

Newbie
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,135
Points
36
Sebab die BESTTTTT...he.he.he...:rolleyes:

betul ke? mgkin betul :)

bg sye sbb utd maintain bukn krn Ronaldo..tp sbb smgt team yg kukuh..dan mixed pmain tua & muda...

+Arsenal : ALL YOUNGER = Loss
+Chelsea : All Olders = Loss (sometime)
+Lverpool : Younger + Olders = DRAW

but Man UTD : Younger + Older = Win..

why ek?
 

BrotherFahmi

Newbie
Joined
Jan 29, 2009
Messages
226
Points
16
Mayb jawapan korang betul....tp jwpan paling tepat adlh semua tu kuasa tuhan kita...dia nak bg mu menang, maka menanglah mu...tp klu final nant mu kalah..kalah lah mu...pengurus tu smua hanya satu usaha, yg len smua dtg dari DIA...hehehe, ( nak backing chelsea sbenarnya,hehe )
 

Sapikk

Newbie
Joined
Dec 20, 2008
Messages
1,135
Points
36
Mayb jawapan korang betul....tp jwpan paling tepat adlh semua tu kuasa tuhan kita...dia nak bg mu menang, maka menanglah mu...tp klu final nant mu kalah..kalah lah mu...pengurus tu smua hanya satu usaha, yg len smua dtg dari DIA...hehehe, ( nak backing chelsea sbenarnya,hehe )

ye betul..yg ni paling tepat.. :)
tp mcm bese la kan..jawapan ade banyak..ade yg salah, ade yg betul, dan ada yg sangat betul.. ibarat mcm tu laa
 
Top