Maggi pelengkap hidup kita

Pfiza2

freshman
Joined
Apr 28, 2014
Messages
454
Likes
0
Points
0
Offline
#1


siapa tak kenal dia? biasa budak budak duduk asrama mesti tahu punyalah. kalau tak tahu memang peliklah sangat. dia ni boleh dimakan dengan berbagai cara. semakin ekstrem kecintaan anda padanya, semakin kreatif lah cara makannya. ada yang makan guna air sejuk, ada yang makan dalam baldi, tak kurang jugak ada yang masak dalam kettle sebab boleh masak telur sekali. tu semua style budak asrama. tapi satu pon saya tak pernah cuba. haha. tapi tu tak bermakna saya tak ekstrem bila cakap pasal makanan yang satu ni.

orang kata makan maggi ni jadikan kita mudah lupa, rambut gugur dan banyak lagi. tapi sebenarnya makanan segera memang tak elok amalkan. tapi apakan daya, bila anda hanya ada stok makanan ni pulak tu lapar tengah malam buta, balun jela apa yang ada kan? bila nak jimat pun, makan makanan ni. cuba teka makanan apa?

lepas maggi keluarkan produk maggi yang kena rebus hanya 2 minit bak kata pesanan penaja, ada pulak produk maggi dalam cup. dia lebih memudahkan si tukang lahap. sebab cuma tambah air panas je. tapi saya jarang beli maggi cup. haha. terasa adventure kalau buat sendiri. tapi sekarang ni,jom kita tengok pelbagai gaya dan kaedah menu MAGGI di masak. Baca sini
 
Top