lynk.my - Jana Pendapatan dengan Malaysia URL Shortener

lynkdotmy

freshman
Joined
Apr 12, 2015
Messages
18
Points
1


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua , Disini lynk nak memperkenalkan satu servis yang kami tujukan khas buat rakyat Malaysia untuk menjana pendapatan. Bagi yang biasa menggunakan url shortener lain seperti adfly , linkbucks dan shortest mungkin dah tahu penggunaan lynk ni.



Jika ada sebarang masalah boleh hubungi kami melalui :
[email protected] | http://lynk.my/contact.html | http://facebook.com/lynkdotmy

 
Last edited:

dewagame

freshman
Joined
Nov 2, 2014
Messages
10
Points
1
Pendaftaran akaun bank(yg jenis akaun tu) macamane ek?
Nk truk ape..akaun simpanan ke?
Mase bila dia akan update kita punye earning?
 

arie-tpg

junior
Joined
Jan 22, 2015
Messages
148
Points
18
Boleh terangkan lebih dalam sikit.
Bagi orang faham.
Macam menarik dah tu.
 

buduabemi

freshman
Joined
Aug 23, 2015
Messages
4
Points
3
Age
30
bru je search2 td.. mcm mne ek lynk neh berfungsi... sama macam adfly ke? ade function mcm goo.gl yg bole tgk brpe org klik gitu x? hehe... im new.. sorry.:)
 

theHaikal

junior
Joined
Sep 7, 2015
Messages
189
Points
28
Age
34
bru je search2 td.. mcm mne ek lynk neh berfungsi... sama macam adfly ke? ade function mcm goo.gl yg bole tgk brpe org klik gitu x? hehe... im new.. sorry.:)
Betul tu..sejibik macam adfly + goo.gl..cume iklan yang disiarkan adalah dari Malaysia kepada rakyat Malaysia. Jadi ianya lebih targeted..
 

RevoSeo

junior
Joined
Aug 30, 2013
Messages
131
Points
18
rate cantik tak>
 

azeri

Senior
Joined
Oct 14, 2009
Messages
339
Points
18
Ada yang dapat bayaran tak ?
 
Top