Lima yang klasik dan mujarab

Joined
Sep 3, 2010
Messages
223
Likes
1
Points
18
Offline
#1
Assalamualaikum sahabat,


Pernah tak anda promote produk
affiliate guna cara percuma, tapi
hasilnya, krik..krik..krik..


Toksah kata nak membeli, yang
nak tanya pasal produk pun
takde.


Dah cara percuma pun takde
sambutan, memang pikir dua-
tiga kali laa kalau suruh guna
cara berbayar pulak, yer tak?


Macam mana kalau saya
bagitau, yang kita sebenarnya
gagal dapat sales bukan sebab
cara promote percuma atau
cara berbayar.


Tapi sebab kita tak promote
guna cara betul dan step-by-
step.


Sebelum nak suruh orang beli,
kita terlebih dulu kena didik
prospek tentang manfaat produk.


Sebelum nak didik, kita terlebih
dulu kena tarik minat prospek.


So, macam mana nak buat?


Meh tengok teknik dia kat sini:


- Buat duit dengan affiliate
cara orang lama


Semoga membantu.


Salam bisnes affiliate,
Amir Mazlan
Admin AmirMazlan.com
 
Top