Lelaki dan perempuan, siapa yang lebih memilih rupa?

RomiAziz

freshman
Joined
Jun 6, 2015
Messages
3
Points
3
Antara lelaki dan perempuan, siapa yang lebih memilih rupa

bagi aku perempuan lebih memilih rupa

zaman belajar aku dulu, selalu aku kena reject pasal rupa

asal tgk rupa tak ensem je, kawan pun diorang tak hingin kecualilah terpaksa sebab kena bekerjasama dalam satu pasukan misalannya

kalau yg ensem, yg samseng dan sengkek pun diorang sanggup terima, siap sanggup korban duit lagi

pendapat korang pulak?
 

arie-tpg

junior
Joined
Jan 22, 2015
Messages
148
Points
18
Bagi pandangan saya lelaki dan perempuan sama jer.
Sebab apa...
..memang fitrah manusia suka pada yang cantik, lawa dan hensem.
Cuma sebagai orang Islam kita memiliki kepercayaan
kepada Qado' dan Qadar.

Dapat yang lawa alhamdulillah...tak lawa pun alhamdulillah.
 

chel_fi82

junior
Joined
Jan 9, 2012
Messages
76
Points
8
pilih la yang sama padan......
 

HafizM

Senior
Joined
Jun 25, 2015
Messages
311
Points
28
Age
45
Antara lelaki dan perempuan, siapa yang lebih memilih rupa

bagi aku perempuan lebih memilih rupa

zaman belajar aku dulu, selalu aku kena reject pasal rupa

asal tgk rupa tak ensem je, kawan pun diorang tak hingin kecualilah terpaksa sebab kena bekerjasama dalam satu pasukan misalannya

kalau yg ensem, yg samseng dan sengkek pun diorang sanggup terima, siap sanggup korban duit lagi

pendapat korang pulak?
Ada soalan lain yang berfaedah sikit tak?
 

MrDisc

Veteran
Joined
May 3, 2008
Messages
2,875
Points
48
Soalan provokasi ala baling2 suar jek.... :)

Dapat muka pecah + kerja biasa2 rumah tapi bahagia bukan ker berbaloi namanya...

Dapat awek chubby2 tapi jaga makan minum + anak2 dijaga penuh kasih sayang tak berbaloi ker?

Dapat muka persis artis tapi sampai nak kena upah spy berbaloi ker?

Dapat abang badan2 sado tapi semua org dok aim pon selesa ker?
 

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
524
Points
28
of course la lelaki...
 

fadfunky

freshman
Joined
Jun 23, 2016
Messages
31
Points
8
Age
28
laki n pmpn sama memilih rupa.
tapi kalau TT kata yang mana lebih memilih,

aku jawab lelaki sebab aku lelaki, aku pon memilih ! wahahahhahahahahahaha +Haha+
 

Tokey

Staff member
administrative
Joined
Jun 5, 2015
Messages
524
Points
28
laki n pmpn sama memilih rupa.
tapi kalau TT kata yang mana lebih memilih,

aku jawab lelaki sebab aku lelaki, aku pon memilih ! wahahahhahahahahahaha +Haha+
+Hehe++Hehe++Hehe+...tul tu..jrg la laki x nak awk or bini lawa..ustaz kat tempat aku pun,suma bini lawa2....+HidungBerdarah+
 
Top