Langgan Hosting Dengan Harga Berpatutan - SyokHosting.Com

Imabiz

Senior
Joined
Feb 10, 2009
Messages
13,846
Points
38
SyokHosting.Com menyediakan beberapa pakej hosting untuk anda :

Syok Basic

Disk Space - 250 MB
Monthly Bandwidth - 5000 MB
FTP Accounts - Unlimited
Email Accounts - Unlimited
Add-on Domains - Unlimited
Sub Domains - Unlimited
Parked Domains - Unlimited
Admin Access - CPanel

Harga : RM25.00 Sahaja setahun


Syok Advance

Disk Space - 500 MB
Monthly Bandwidth - 10000 MB
FTP Accounts - Unlimited
Email Accounts - Unlimited
Add-on Domains - Unlimited
Sub Domains - Unlimited
Parked Domains - Unlimited
Admin Access - CPanel

Harga : RM40.00 Sahaja setahun


Syok Pro

Disk Space - 1000 MB
Monthly Bandwidth - 15000 MB
FTP Accounts - Unlimited
Email Accounts - Unlimited
Add-on Domains - Unlimited
Sub Domains - Unlimited
Parked Domains - Unlimited
Admin Access - CPanel

Harga : RM65.00 Sahaja setahun


Domain

.com
.net
.biz
.info
.org

Harga : RM35.00 Sahaja setahun

Discount Code ( diskaun RM5) bulan April - Apr2012
* Sah untuk pembelian hosting sahaja



Untuk melanggan sila layari - http://www.syokhosting.com
 

Attachments

Last edited:
Joined
May 9, 2011
Messages
1,473
Points
36
wow..bru cadang nak dptkn domain ngn hosting baru. Boleh jenguk2 la sat..berkenan bleh rembat.hihi Tahniah..











Korang ni suka buat affiliate tp paling malas time nak tunggu payment komisen, kadang lesap macam tu jer.
So,kalau korang rasa nak komisen hari2 masuk akaun tanpa perlu tunggu hujung bulan atau tunggu cabaran
affiliate tamat baru dapat duit. Aku rasa baik korang tengok SINI. Hari2 korang dapat komisen jualan. Tetap
ade hadiah top affiliate tapi tak perlu bertanding dengan spe2..Cabarannya hanya diri korang nak @ tak jer.
Apa lagi jangan malu jgn segan klik jer SINI.
 

solehpolysas

Senior
Joined
Nov 19, 2008
Messages
4,732
Points
38
Tahniah diatas pelancaran..

Add On domain unlimited tu.. hehe..

Semoga berjaya.
 

abutalib

Senior
Joined
Dec 29, 2010
Messages
4,058
Points
0
Rasanya macam murah servis terbaru daripada IMABIZ ni...Tahniah yer :)
 
Top